Dop och fotografen Norpan är laddad…och nervös…

Iväg och käka lunch med en kompis och sen iväg på dop! För första gången i mitt liv är jag nervös över att jag ska fota! Men inte så konstigt med tanke på att det inte går att ta om bilderna om det inte blir bra… Men jag hoppas på det bästa! Håll tummarna för mig! 🙂

Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Dop och fotografen Norpan är laddad…och nervös…

  1. M skriver:

    Hoppas det gick bra och att du lägger upp några smakprov på hantverket 🙂

    • Lilla Norpan skriver:

      Tyvärr kan jag inte lägga upp bilderna här från dopet. Men kanske kommer några andra bilder jag tog igår på kvällen av den fina månkvällen.

      • M skriver:

        Det ser jag fram emot. Såg faktiskt att det var en vacker måne igår… jag får alltid välbehagsrysningar av fullmåne 😉

      • Lilla Norpan skriver:

        Ja, det är fint med fullmånar och på sista halvåret har det varit lite extra fina. Tyvärr har jag inte haft kameran framme alla gånger. Extra stora, ovala och organga! Rätt häftigt!

  2. oskrivnablad skriver:

    Är säker på att det gick jättebra 🙂
    Kram

  3. Det har gått huuuur bra som helst hun! Varför skulle det inte göra det? 🙂 Du kan det dära 🙂

    Puss kraam!

Kommentera

