Stockholm o Brajjan here I come…

Today is the day 🙂 Ska flexa ut tidigare på eftermiddagen för att hem och hämta upp kameran och byta om. På eftermiddagen bär det av mot Stockholm och Gröna Lund för konserten med Bryan Adams! Ska bli jättekul! Taggad till tusen! Hoppas bara det inte är allt för mycket köer in. Eventuellt blir det att åka från nån förort och in med kommunalt istället.

Men först ska jag iväg på ett möte här på förmiddagen. Var jättetrött imorse även om jag kom i säng i hyfsad till, men låg och läste en stund. Somnade bara efter nån sida och vaknade på morgonkvisten med lampan tänd och  boken liggandes över mig 🙂 Kvällen försvann i ett nafs för jag jobbade över igår kväll för att göra klart några utredningar jag ville bli av med.

Håll tummarna för att det blir fint väder på eftermiddagen och kvällen! Så får vi se om det blir några bilder från kvällen om vi får någon bra plats. Tur jag har tele i alla fall 🙂

Det här inlägget postades i Musik, Resor. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Stockholm o Brajjan here I come…

  1. oskrivnablad skriver:

    Hur hade du det? Har du rymt med Bryan och lämnat landet?? 😉

    • Norpan skriver:

      Hahahaha, ja självklart rymde jag med Bryan! Näääästan iaf 🙂 Hade gjort det direkt om jag fått chansen!!! Vilket charmtroll! Ska precis till att lägga upp ett inlägg om konserten 🙂

Kommentera

