Drinking and driving is dangerous…

Nu börjas det… Ska på intervju på onsdag nästa vecka på hemmaplan… Vet inte hur jag ska ställa mig om jag får tjänsten.

Annars är det skitmycket nu att göra innan jag går på semester på midsommar. Mycket att hinna med, vilket märktes idag när jag inte ens hann fika innan jag skulle iväg till en förskola för att träffa ett barn. Det blev en drickyoghurt i bilen på vägen dit, vilket slutade med katastrof. En inbromsning och ansiktet fullt av yoghurt och inget papper hade jag… Man lär sig nåt nytt varje dag. Köra bil = inget drickyoghurtdrickande!

Igår kväll somnade jag 20.00 på soffan, vaknade först vid 02.00 och gick och lade mig i sängen och somnade direkt. Tur det börjar närma sig med semestern! På torsdag nästa vecka ska jag till farbror eller tant doktorn också med mina knän. Jag tyckte det blivit bättre, men sedan igår har det börjat om igen. Dags att gå iväg och se om det blir någon cortisonspruta eller hur man ska göra. Vill ju ut och springa!!!! Vill ju premiära med mina nya springskor och inte bara titta på dem…

Ikväll ska jag försöka hålla mig vaken i alla fall och städa lite. Skönt att ha det klart till helgen.

Det här inlägget postades i Arbete, Träning. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Drinking and driving is dangerous…

  1. M skriver:

    Jag hoppas verkligen ditt knä läker snabbt nu, min hälsena provades idag – och den höll 🙂
    Jag ska hålla tummarna för dig!!!

    • Norpan skriver:

      Tack Mattias! Det verkar behövas! Ja, jag såg att hälsenan höll, men blev avbruten när jag skulle kommentera. Härligt för dig! Hoppas det fortsätter så! Det gör stor skillnad när man får träna som vanligt. Det är verkligen öken när man måste vila 😦

  2. flickanochstaden skriver:

    Det är inte bra dagar på jobbet när man inte ens hinner sätta sig ner.. :/ Ibland visst, men inte när man redan är stressad.

    Även om det kanske är trist att vara trött och sova så mycket är det ju skönt att du faktiskt KAN sova. För annars blir man knäckt rätt snabbt :/ Och jäkla knä att krångla då! Skador, VIK HÄDAN!

    Puss

    • Norpan skriver:

      Nej det ä det inte! Tur att det snart är semester! Det behövs mer än väl! Ja, man får vara glad att man kan sova. Jag vet hur det är att INTE kunna sova! Usch och fy! Och sover gör ju kroppen för att den behöver. Ska till läkare på torsdag med knät. Så hoppas att det kan bli bättre sen och att jag får någon hjälp. Puss!

Kommentera

