Massagedags för Norpan…

Idag ska jag avsluta dagen med massage! Det ska bli så skönt! Precis vad jag behöver efter en hetsig vecka känner jag 🙂

Jag som tänkt klippa gräset ikväll kan nog glömma det. Skulle ha klippt det igår kväll istället, men orkade verkligen inte. Jag är så trött när jag kommer hem från jobbet. O nu när jag inte kan ut och träna som jag skulle vilja heller blir man ju ännu tröttare. Har jag väl slagit sig ner i soffan är det som kroppen blir till bly! Det krävs en enorm motivation för att man ska ta steget och resa sig upp. Klippa gräset är INTE en sådan motivation 😉 Inte på en vardagskväll i varje fall, även om det går rätt snabbt. Jag bara orkar inte. Ska bli så underbart med 4 veckors semester!  O tänk nästa vecka är det redan midsommarafton!

Till helgen får jag se vad det blir för en planering. Kan hända att det blir någon dagsutflykt, kanske något annat. Tar det som det kommer 🙂

Det här inlägget postades i Livet på landet. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Massagedags för Norpan…

  1. stoffe skriver:

    Åh vackerflicka! Det är du värd. Fastän jag är usel på att blogga och läsa bloggar, så håller jag mig uppdaterad på dig ändå via facebook haha 🙂
    Men mitt sommarlov är slut nu och jag tillbaka 🙂

    Jag har också en innestående massage på NK den ska jag genast leta upp och använda!!
    PUSS

  2. Norpan skriver:

    Tack goa du 🙂 Massagen behövde jag verkligen! 🙂 Skönt att höra att du är tillbaka! 🙂 O ta den där massagen snarast! Det är ju så himmelskt! PUSS!

  3. oskrivnablad skriver:

    Jag har en underbar sambo som inte nekar mig massage när jag ber om det 🙂 men innan unnade jag mig en sväng till massören och det är sååå skönt. Smart att ta det nu så du känner dig go i kroppen på semestern 🙂 Bara några dagar kvar för dig nu. Kram på dig!

  4. Norpan skriver:

    Japp, hon är så duktig! Men att få massage av sin respektive är ju aldrig fel det heller 🙂
    Ja, äntligen är det bara 4 dagar kvar, varav en som jag ska jobba hemifrån. Så det känns såååå skönt! 🙂 Kram kram

  5. flickanochstaden skriver:

    Vilken perfekt start på helgen med massage, kanske är något man borde unna sig. Men klippa gräset efter det… Njjaaaääää 😉 Det kan nog vänta till en annan dag då 🙂

    Hur blev helgen nu då? 🙂

    Puss och kram

  6. Norpan skriver:

    Gräset är nu klippt och lite att fix också i trädgården 🙂 Nu ska det bara rensas mellan häcken… Men nu regnar det så kan med gott samvete titta på film 🙂 Helgen kan du se i nya inlägget 🙂 Puss o kram!

Kommentera

