Firande av jämnfyllande fröken F…

Dagen har kommit till ända, men tycker det blev en lyckad dag till slut trots vår tappra lilla skara efter 2 avhopp och med lite planering. F fick testa på att spela golf. Det blev slag med olika klubbor på ranchen, men också att pitcha, putta och slå bunkerslag. Vi var där ungefär 2 timmar. Sen åkte vi hem till mig där hon blev bjuden på 3-rätters middag. Till förrätt: Toast med avokadoröra och räkor. Varmrätt: Helstekt fläskfilé, potatisgratäng och grekisk sallad till. Efterrätt: Kladdkaka med hallonkesella, hallon och chokladtopping.

Ett litet bildspel från dagen:

Detta bildspel kräver JavaScript.

Kvällen avslutades sedan med sena föreställningen på bio. Vi såg filmen ”Det är inte försent Larry Crowne”. En gullig film tycker jag med Tom Hanks och Julia Roberts, som är värd att se. Men funkar minst lika bra hemma i tv-soffan. Jag är fortfarande mätt och nu också trött så nu blir det sängen. Kommer somna som en liten snusmumrik känner jag på mig 🙂 Imorgon bär det av till stugan över dagen. Natti natti!

Det här inlägget postades i Festligheter, Film och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Firande av jämnfyllande fröken F…

  1. Stoffe skriver:

    Vilket fint bildspel. Toppenfina bilder!
    Jag har knappt hunnit läsa några bloggar, så det är så roligt att se vad du har haft för dig. Jag ska gå igenom det jag missat nu 🙂 Det känns som om veckan mässa har tagit all must ur mig!
    Kram

    • Lilla Norpan skriver:

      Tack Stoffe 🙂 iPhonen igen 🙂 Vad skoj med mässa! Antar att du haft en viktig roll i den efter vad jag sett på FB med att ha missat att käka och annat. Hoppas du får det lite lugnare nu ett tag 🙂 Kram kram!

  2. Frk Svensson skriver:

    Såg riktigt gott ut det där =) Och vilken tur ni hade md vädret =) Kram

  3. flickanochstaden skriver:

    Vilken härlig dag, hon måste ha blivit nöjd! 🙂 Och mat, ååh, vad hungrig jag blev nu 🙂 Visst golfar du också lite? Eller har gjort?

    Puss

    • Lilla Norpan skriver:

      Ja, hon sa att hon var jättenöjd så det var skoj 🙂 Jo visst det stämmer. Jag har grönt kort, men var länge sen jag spelade på riktigt 🙂 Däremot var jag ute och slog lite med en kompis här i sommar. Har en golfbag och golfvagn som står i förrådet så blir nog nån mer gång. Kanske kör en pay and play nån dag framöver då jag inte är medlem i nån klubb längre 🙂 Puss

  4. Stoffe skriver:

    Hallå? ALIVE? 😀

  5. oskrivnablad skriver:

    Härlig dag =) Din vän var säkert nöjd.
    Hoppas du haft det bra i storstada och inte är helt slut.
    Kramar.

    • Lilla Norpan skriver:

      Ja, hon sa att hon blev nöjd och jag hade jättetrevligt! 🙂 Vi blev en tapper liten skara, men ändå lyckat tycker jag 🙂

      Det var jättebra i Sthlm, men trött är jag. Skulle behövt en ledig dag imorgon känner jag. Mycket intryck efter 2 dagar. Men imorgon har jag info för våra nya psykologer så inget ledigt imorgon inte. Kramar!

Kommentera

