Bebismys…

Imorse tog jag flex 3 timmar för jag var sååååå trött! Efter att ha fått alldeles för lite sömn de 2 senaste nätterna är det inte så konstigt. Det var skönt att få sova lite längre och så ligga och läsa lite innan det var dags att stiga upp och göra sig iordning för att åka iväg till grannstaden för jobb.

Jag tillbringade kvällen hos bror, Y, lilla H och minsta lilla S som jag äntligen fick tid till att mysa lite extra med. Hon låg och sov så fint i min famn, jag bytte blöja på henne för första gången och sen blev det mer mys. Guuuuud så härliga de är! Lilla H fick också tid med mig. Viktigt att även ge honom fasters uppmärksamhet!

Det blev ett kort inlägg idag, men det beror på att jag är lika trött idag och känner att det är dags för sängen. Ska bli skönt att jobba hemifrån på fredag.

Det här inlägget postades i Arbete, Familj och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Bebismys…

  1. M skriver:

    Det där hand-i-handen-bilderna är alltid lika mysiga 🙂

  2. oskrivnablad skriver:

    Men ååååååååååå vilken liten hand =)
    och jag som tycker att W har små händer.

    Smart att ta ut flex och ta en lugn start på dagen. Önskar ibland att jag också kunde göra det på mitt jobb.
    Kram på dig.

    • Lilla Norpan skriver:

      Ja, den är verkligen pytteliten 🙂 Tycker hon har mindre händer än vad lilla H hade till och med och då hade han små händer också 🙂

      Ja det är guld värt med flex! Så skönt att kunna utnyttja det ibland när man verkligen behöver 🙂 Det borde alla ha i den mån det går. Kram kram

  3. Stoffe skriver:

    Men gulle!
    Så mysigt med de små händerna 🙂

    Tänk att vi har haft lika små en gång i tiden 🙂

Kommentera

