Fredagsdejt med slottsspöken…

Idag är det en jobba-hemifrån-dag igen 🙂 Skönt att slippa åka iväg på en fredag! O ikväll är det ju dags för spökvandringen! Det ser jag fram emot! 🙂 Eller inte…. iiiiiiih 😉

Få se om jag hinner en liten löprunda ikväll innan jag ska iväg också. Försöker ju köra varannan dag. Men i värsta fall får jag väl ta det imorgon förmiddag. Jag har hittat det perfekta träningsstället nu också. Tänkte utöka min träning lite med gruppträning. Det är ett ganska så nytt ställe och ligger ca 7 min bort med bil. Hur bra som helst! 250 kr/mån är ju överkomligt. Det har all möjlig träning som box, funktionell träning, zumba, cirkelträning, core osv. Tåls nog att testa! Bra komplement tänkte jag 🙂

Igår var jag på massage hos våran skolsköterska på jobbet som är massageterapeut också. Hur skönt som helst! Fick en akuttid eftersom jag varit så himla hård i ryggen efter vedarbetet. Nu är jag lite ömm ändå idag, på ryggen, men mest på framsidan mot bröstkorgen efter massagen, men det brukar bli bättre till morgondagen. Hon gör annars precis lagom hårt. Kvällen tillbringades hemma hos svägerskan och brorsbarnen, då brorsan var och jobbade natt och hon ville ha lite sällskap. Blev middag och en massa mys med både lilla S och H 🙂

Dags att jobba vidare igen… Trevlig helg! Avslutar med min just nu favoritlåt som går en sisådär 10 ggr i bilen varje dag och som jag sjunger mig hes till! 🙂

Det här inlägget postades i Höst, Livet på landet, Träning, Vänner och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Fredagsdejt med slottsspöken…

  1. Stoffe skriver:

    Goa Norpan!
    Du frågade hur det är, och det är absolut bättre. Jag äter ju frukt i massor och det är bästa medicinen mot allt! 🙂
    Hoppas att spökerna håller sig borta så att du kommer hem helskinnad, och minst sagt i sinnet 🙂

    Kramen

  2. Sandra skriver:

    Spännande!!! Hur var det igår, överlevde ni? 🙂
    KRAMAR

  3. oskrivnablad skriver:

    BRA LÅT! 🙂

    Hur hade du det igår? Det smet väl inte med något litet spöke hem?
    Ha en härlig helg nu vännen.
    Kram kram

    • Lilla Norpan skriver:

      Visst är den! 🙂 Älskar låten! Det var en kul upplevelse och lite mysig och spännande! Kände mig spänd innan, men ändå rätt avslappnad sen när vi gick omkring i slottet. Ja, har ju skrivit ett inlägg om det nu så det går ju att läsa mer där 🙂

      Hoppas du haft en bra helg också! Kramis

  4. Stoffe skriver:

    Hej vacker.
    Kom du hem säkert från alla spöken 🙂
    Kram

Kommentera

