A little bit of heaven…

Nästa spökdejt blir i Gamla stan i Stockholm i oktober 🙂 Undrar om jag får samma känsla där. Tveksamt då upplägget är ett annat. Där är det ju lite teater runt det hela också. Känns lite mer på riktigt nästan när man är på ett slott som har så mycket historia i väggarna. Men historia finns det ju även i gamla stan även om det blir lite ploj över det hela också. Ska ändå bli intressant att testa.

En ny film sedd som heter ”A little bit of heaven” med bla. Kate Hudson. Så fin och gullig film! Underbar!!! Tårarna rann som ett vattenfall. Rekommenderar den varmt!

Den handlar om en tjej som blivit så bränd av tidigare killar att hon inte tror på förhållanden, men som satsar på livet självt med glimten i ögat och ger sitt allt till sina vänner, sin väns dotter, sitt jobb, ja allt. Livet tar en hastig vändning när hon får cancer och samtidigt får uppleva att bli kär igen. Här kommer en trailer från filmen:

Ikväll ska jag lyxa till det lite och äta räkor och ta en cider till. Det är viktigt att även lyxa till det på vardagarna ibland, kom ihåg det! 😉

Det här inlägget postades i Film, Livet på landet och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till A little bit of heaven…

  1. Stoffe skriver:

    Åh det är ju den filmen som jag vill se!
    Måste genast ringa Nicklas som är på väg till videobutiken !!!

    Kraam

  2. Ååh, nu vill jag ju se den men samtidigt vet ju jag också att jag kommer att gråta ihjääääl mig! Är det värt det? 😉

    Du är verkligen inne på spöken nu, fasen vad kul! Vad är det för nåt om det är lite teater runt?? 🙂

    Puss kram

  3. oskrivnablad skriver:

    Vardagslyx är den bästa lyxen 🙂

    Kram på dig.

Kommentera

