Hotelldejt med grabbarna…

Idag är det Ladies Night-dags 🙂 Innan är jag medbjuden med en kompis till ett hotell där vi blir bjudna på en drink och buffé. Och inte nog med det, grabbarna från showen kommer och minglar med oss också 🙂 Sen blir det taxi till arenan för att avnjuta showen 🙂 Hoppas vi får bra platser! Ska sova hos en kompis efter, då det blir lite enklare än att ta sig hem ut till landsbygden 😉 Vill ju inte missa drinken 🙂

Fått kontakt igen med en gammal klasskompis via FB. Kul! FB återskapar många kontakter. Vi har mailat några gånger fram och tillbaka och nu spelar vi Wordfeud. Han var en av mina första kärlekar, rättare sagt min pojkvän nummer 2….i 5:an 🙂 Det var tider det! Hahaha

Apropå Wordfeud…Lever jag mitt liv i Wordfeud nu?:
Mamma: Undrar hur Lausanne stavas…
Jag: Du kan inte skriva namn i alla fall i Wordfeud.
Mamma: Jamen det är inte i Wordfeud. Jag håller ju på och skriver ett sms…

Imorgon kväll kommer en kompis på middag! Tjejsnack på hög nivå 🙂 Det blir sammantaget en soft och trevlig helg med andra ord! Önskar er en härlig och skön helg!

Det här inlägget postades i Festligheter, Livet på landet, Vänner och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Hotelldejt med grabbarna…

  1. Stoffe skriver:

    åh har du wordf! Lägg till mig stoffizen Haha det är mitt nya beroende *S*

    Åh ha en såå rolig kväll!
    Ta en drink för mig också!
    kraaaam

    • Lilla Norpan skriver:

      Japp det har jag 🙂 Absolut att jag lägger till dig. Måste bara köra klart nåt mer spel först. Har för många igång just nu…

      Tack tack vännen! Det ska jag 🙂 Krammmmmmm!

  2. oskrivnablad skriver:

    Hallå!!!! Är du helst fast i wordfeudandet?? 😉
    Hur har helgen varit?
    Kram kram

Kommentera

