Fredagsledig…

Åhhh vad skönt det var att vara ledig idag 🙂 Grymt skönt! Sovmorgon mmmmm, smörgåstårta mmmmm, mys med brorsbarnen mmmmm och så massage på det mmmmmm 🙂

Lilla H var så rolig när de skulle åka hemåt strax innan 17 och det var så talande:
”Vilka ska vi träffa efter de där två då”? (pekar på mamma (farmor) och mig).

O bara 2 år är han. Kan det möjligtvis vara så att man flänger omkring lite väl mycket när ett barn frågar så? 😉 Det roliga är också att han alltid brukar säga fajmoj och faster annars. Men i den här sköna kommentaren blev det, de där två *fniss*

Mormor och jag var kvar hos mamma ett tag till och kollade på Idol tillsammans med lite godis. Idol är verkligen inte lika bra i år. Fy sjutton vad vissa sjunger falskt! Robin, André och Molly var duktiga. Relativt bra var Amanda också, men inte klockrent. Linni sågade den underbara låten ”Only words” totalt! Hon sjöng nåt för fruktansvärt illa. Synd på en så fin låt.

Nu kan jag äntligen meddela att jag blivit med dammsugarpåsar igen också. Lyckades hitta rätt sort till slut och komma ihåg att köpa det till min Volta Xio Rolfy U1037. Lyckan är fullständig här hemma 😉

Det här inlägget postades i Familj, Livet på landet och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Fredagsledig…

  1. oskrivnablad skriver:

    Molly och Amanda är mina favoriter 🙂 Känner jag mig själv lär jag väl inte följa det slaviskt, men är jag hemma tittar jag gärna på det.

    Gulliga lilla H 😀 Tänk vad härliga saker det kan komma från de små liven, haha.
    Har du tagit en sväng med dammsugaren nu då?
    Kram

  2. Lilla Norpan skriver:

    Ja, båda dem är duktiga och kommer nog gå långt 🙂 Men killarna är nog ändå mina favoriter 🙂 Har ofta blivit så av någon anledning i Idol. Eller ja jag fastnade för en tjej förra året i Idol, men hon hoppade av trots att hon kom med.

    Ja det är helt otroligt vad de funderar och kommer med roliga saker ibland 🙂

    Nej, har inte blivit någon vända ännu, men ska dammsuga senare idag. Så då får vi se om de håller påsarna 😉 Kram!

Kommentera

