Julbordskoma…

Idag var det dags för julbord med jobbet! Inte lika hög klass som på Sundbyholms slott, vilket nog kommer bli svårslaget oavsett vart jag är, men det var till belåtenhet i alla fall. Det fanns lax i flera olika sorter (vilket är bland det viktigaste hos mig) och så en massa annat gott. Ett minus var att jag fick ett smutsigt glas med läppstiftavtryck och att det var framställt och öppnat julmust. Jag kan ju inte ens dricka julmust eftersom det är färgämne i. Men de var snabba att ta fram mineralvatten till mig istället och ett nytt glas utan problem så det var bra. Mätta blev vi och det var svårt att komma till ro och jobba igen sen. Jobbade väl i ca 1.5 timme till innan jag tog bilen hemåt.

Skönt att komma hem och bara få koppla av i lugn och ro. Imorgon ska vi fira min kompis som fyllt jämt. Ska bli skoj! 🙂 Vad vi hittar på får jag skriva mer om sen.

Min favorit Bryan Adams har släppt nytt! O vilken dunderhitlåt sen, ”Tonight in Babylon”. Så fruktansvärt bra och poppig låt så man bara vill dansa! Här kan ni lyssna på den. Hoppas han kommer till Sverige igen 2012! (Bilden är lånad från realbollywood.com)

Nu ska jag kolla på ett nytt avsnitt av Dexter 🙂

Det här inlägget postades i Festligheter, Klipp, Livet på landet, Musik och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Julbordskoma…

  1. stoffisen skriver:

    Hua, vad snuskig med glaset!! Julmusten är ju inte det största felet, men glaset sänker betyget avsevärt!! Hua..

    Ja, det är roligt att skriva ner svaret på frågorna, man får tänka till och vips har man lärt sig saker om sig själv också 🙂

    Kramis

    • Norpan skriver:

      Nej, julmusten var inte det största felet, utan det var såklart glaset. Men som nummer två tycker jag det är rätt trevligt när man får välja vad man vill dricka till också. Slöseri när några bytte och julmusten redan var öppnad.

      Ja, precis det kan ju vara intressant att lära sig saker om sig själv också 🙂 Kram kram

  2. oskrivnablad skriver:

    Lax är min favorit med på julbordet 🙂 ( tyvärr tål inte sambon fisk men jag passar på när han är borta 😉 )
    Kan tänka mig att det var segt att jobba efteråt, och att köra hem sen. Phu!!
    Hoppas du får en riktigt bra helg och att firande blir roligt 😀
    Kramar.

    • Norpan skriver:

      Aj då att han inte tål fisk. Måste vara rätt ovanligt ändå. Men som sagt du får passa på annars då 🙂 Jadu, det var lite segt att jobba. Men lite fick jag gjort ändå 🙂 Tack tack o hoppas du haft en bra helg också! Kramar!

  3. Laxen är godast, håller med =) Härligt att ni hade trevligt och kul med fest för kompisen. Vill höra om det sen 😉 Nu ska jag lyssna på låten du lagt ut.
    KRAAM

Kommentera

