God jul till er alla önskar Norpan!

Dags att ta tag i dammsugning innan mamma kommer och sen ska vi bege oss ut bland alla andra. Inhandling av de sista julklapparna och lite matvaror som jag ska ha på födelsedagsfrukosten imorgon.

Fotot på julkortet är taget där jag bor. Det är från förra vintern när det var så mycket snö 🙂

Hoppas ni får en underbar  och mysig jul! Kram!

Det här inlägget postades i Fotografering, Livet på landet och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till God jul till er alla önskar Norpan!

  1. Mats skriver:

    En riktigt God Jul och ett 2012 med uppfyllda drömmar tillönskar jag dig, Jennie.

    jul-kram /Mats (Nisse)

  2. oskrivnablad skriver:

    God jul på dig med 🙂

  3. Gissan skriver:

    God Jul från Gissan och ett stort GRATTIS i morgon!! 🙂
    Kramisar från mig till dig.
    P.s Jag har fimpat Facebook helt nu. Men jag tittat in här ibland och kollar så du har det bra 🙂

    • Lilla Norpan skriver:

      Tack Gissan! 🙂 Ja jag såg att du gick ur nu. Synd! Jag har inte bytt till timeline utan har kvar min profil som den är. Du får väl blogga lite igen istället då 😉 önskar dig en god fortsättning på nya året o ett gott nytt år! Kramar

  4. stoffisen skriver:

    En god jul, till en fin vän!
    Stor julkram!

  5. stoffisen skriver:

    Och grattis på födelsdagen såklart 🙂

Kommentera

