Bio…

Ett år äldre… måste man fylla nåt mer nu? Idag ska den nya tv-bänken sättas ihop som jag bland annat fick 🙂

Igår på juldagen kom mormor o svägerskan med barnen (brorsan jobbade). Mamma var kvar sedan julafton. Vi åt Yakeelax o örtagårdssås. Alltid lika gott! Mysigt att få rå om brorsbarnen lite extra innan de skulle till Uppsala.

På kvällen gick jag o mamma på bio och såg ”New years eve” som hade premiär. En så mysig film! Den rekommenderas! En film om flera människor som knyts samman. Lite ”Love actually” över den. Det är skådisar som Sarah Jessica Parker, Robert DeNiro, Zac Effron, Michelle Pheiffer, Ashton Kutcher, Jessica Biel, Halle Berry, Kathrine Heigle, Jon Bon Jovi, Hillary Swank… Fullspäckad med bra skådisar med andra ord 🙂

Idag blir det middag hos pappa o hans sambo o sedan en lugn o skön kväll 🙂

Det här inlägget postades i Familj, Film och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Bio…

  1. oskrivnablad skriver:

    Tack för tipset på film. Är lite biosugen 🙂

    Hoppas du hade en perfekt födelsedag och jul. (Ps: Du bestämmer när det ska sluta firas födelsedag 😉 )
    God fortsättning fina du!

    • Lilla Norpan skriver:

      Då ska du defintivt se denna film! 🙂 Jag fick en mycket bra födelsedag och julafton! Mysigt att fira med hela familjen den här gången. Ja, utan pappas sambo, dotter och dotterdotter då som skulle envisas med att fira själva. Men de var med på min födelsedagsfrukost iaf 🙂 Hoppas du har haft en bra jul! Tack fina vännen och god fortsättning till dig också! ♥

  2. stoffisen skriver:

    Härligt med mys!
    Jag var på bio igår the girl with the dragon tattoo. den var kass.. tråkigt när man väl tar sig till en bio 😦
    Kraam

  3. Lilla Norpan skriver:

    Ja, det är alltid härligt med mys 🙂
    Jasså var den inget bra?? Tror inte jag ska se dem. Är nöjd över de svenska så finns väl egentligen ingen anledning att se den engelska versionen också om man inte vill förstås 🙂

    Du skulle ha sett ”New years eve” istället då!… Kraaaam!

  4. flickanochstaden skriver:

    Det låter som att du har haft en lugn och fin jul och födelsedag 🙂

    New years eve måste jag också se! Jag äääääääääääälskade valentines day så jag lär ju gilla denna. Sucker för romantiska komedier som jag är… 😉

    Puss

Kommentera

