Matchande diskborste?….

Idag har det varit en betydligt bättre och lugnare dag 🙂 Inga större missöden mer än att jag är hängig av förkylningen.

Jag har äntligen fått se mitt nya avsnitt av Vampire diaries, så jag är nu nöjd 🙂 Nu väntar jag på att nästa avsnitt ska släppas. Datorn är återupplivad och fungerar igen, även om det är en del som behöver installeras och det är även lite trist att jag förlorade en massa bilder och annat. Men får skylla mig själv att jag inte lagt över dem på externa hårddisken.

På fredag är det dags för AW igen 🙂 Hoppas jag håller mig hyfsat pigg. De här två dagarna har jag varit rätt hängig och nog haft lite feber också. Men med lite alvedon ska jag nog klara mig 🙂 G tyckte jag absolut skulle ta en drink den här gången och jag hade en given plats på paketisen från AW:n nästan ända fram till stationen om jag tordes. Resterande sträcka kunde han leda mig om det skulle behövas 🙂 Jaja, vi får välan se. Jag såg ju vilken styrfart han hade sist på cykeln, för att inte tala om när han skulle slå in koden på jobbet… 😉

Blev lite retad idag på lunchen för att jag matchar mina saker hemma. Vi hade en liten diskussion. G tog i att jag matchar badrumsmattan med toapappret, men där går gränsen. Däremot handdukar med badrumsmatta. M sa då att det var väl ändå inte så att jag matchar diskborste och disktrasa också och likaså till A som också gillar att matcha hemma. Men joooo, sa vi båda två. Klart man har diskborste som matchar och även disktrasa 🙂 Inte köper jag väl en röd diskborste om jag har gröna detaljer i köket…. Varför skulle jag? Gör inte ni det är min fråga? 🙂

Sen kom det till nästa steg, blommor hemma. Ja, jag har samma färg på alla blommor hemma hos mig, nämnligen bara vita orkidéer och vita likadana krukor. Och då brast hela bordet ut i skratt. Jag älskar vita blommor och särskilt orkidéer. De är ju så praktiska också om man reser bort. De kräver inte så mycket vattning. Jag tycker det är smart jag 🙂 Dessutom blir det harmoni i hemmet med dem hemma hos mig tycker jag 🙂 De får skratta bäst de vill!

I helgen överraskande nog så ska jag på dejt igen på hemmaplan 🙂 Mer än så säger jag inte.

Det här inlägget postades i Arbete, Festligheter, Hemmet, Killar/Män, Livet på landet, På TV och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Matchande diskborste?….

  1. Flickan och staden skriver:

    Hoppas du blir piggare och att du får det riktigt skoj på aw:n! 🙂 Och så vill vi inte höra om några missöden på cykeln sen, hihi 😉

    Jag vill också matcha mina saker men du har nog en än värre nerv av det tror jag bestämt 😉 Jag skulle inte orka bry mig om att matcha disktrasan faktiskt. Där går min gräns, haha! Men du har det väldigt fint och harmoniskt hemma. Det kan du hälsa dem 😉

    Puss och kram

    • stoffisen skriver:

      Varför har du lösenordsskyddat ditt inlägg igår? 😦

    • Norpan skriver:

      Tackar tackar 😉 Jag hoppas att det blir skoj!

      Hahaha, ja jag har nog en riktig matchningsnerv! 🙂 Jag har andra disktrasor också, men använder dem med ”rätt färg” först. O vill gärna ha bara ”rätt färg”… Men man får ju vara lite ekonomisk också hihihi 🙂 Tack gumman! Det ska jag allt hälsa dem! Puss o kram!

  2. stoffisen skriver:

    Jag ville bara säga hej, för nu ger jag upp! Denna vecka måste ta slut asp!

    Kram!

  3. Sandra skriver:

    Va söt du är!! 🙂 jag förstår absolut att du matchar saker 🙂 jag är också lagd åt det hållet.

    Va spännande med dejt!! Berätta hur det gick sen!
    Kramar

    • Norpan skriver:

      🙂 Ja jag tycker det gör mycket att matcha saker. Inte mycket för att ha för mycket olika färger inte 🙂

      Haha, ja, jag berättar sen hur det gick! Kramar!

  4. Frk Svensson skriver:

    Jag matchar också saker och förstår att du gör det =) Det är väl klart nman gör det? hihi.
    Du den där dejten.. nyfiken!!!

    KRAAM

Kommentera

