Norpan goes badtunna…

Imorgon bär det iväg på jobbresa! 😀 Kul ska det bli! De är kända för sin goda mat och sin fina miljö så jag hoppas på bättre tur än när vi var vid Kolswa herrgård. På eftermiddagen fick jag det här mailet från en av enhetscheferna som jag ska dit med:

”Kom just på att på Kungsörstorp finns det en badtunna……………om du vill………….kan vi bada!!”

Och vad svarar man på det? Klart vi ska!!! 🙂 Det är ju hur mysigt som helst! Det är badtunnan som ni ser på bilden som vi ska bada i!

Idag har det annars varit en intensiv dag. Dagen började bra med filmen ”Temple Grandin” som jag beställt i jobbets räkning och bestämt att vi skulle kolla på 🙂 Inte dumt att kunna se film på arbetstid va? 😉 Har sett den en gång förut, men en bra film att kunna se och diskutera. Alla tyckte den var jättebra! Tur!  Men jag har ju bra smak så 😉 Den filmen kan jag verkligen rekommendera!

Sen hade jag ett besök på eftermiddagen av två föräldrar tillsammans med en från Soc. Ett möte som blev en timme längre än vad det var tänkt. Och sen fick jag en uppgift lite sent tills imorgon så jag fick jobba över till kl. 18 innan jag kom iväg. Jag som tänkt komma hem tidigt för att packa och tvätta lite. Men det blir inte alltid som man tänkt sig…

Filmen ”At first sight” som jag såg i söndags kväll får jag skriva om i ett annat inlägg, för nu är det dags att packa det sista och sussa. Natti natti! 🙂 See ya on torsdag, om jag inte är för trött…

Det här inlägget postades i Arbete, Festligheter, Film, Vinter. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Norpan goes badtunna…

  1. Gissan skriver:

    Badtunna är livet!
    🙂
    Kram Gissan

  2. oskrivnablad skriver:

    Klart ni ska bada 🙂
    Har ju sett lite hur du har det och det verkar inte gå någon nöd på dig inte 😉
    Kram!

Kommentera

