En gång i Phuket…

Var på bio igår och såg nya filmen ”En gång i Phuket” med bla. Peter Magnusson, David Hellenius, Susanne Thorsson, Jenny Skavlan. Jag gillade den! 🙂 Den var rolig och sevärd! Jag gillade ju även ”Sommaren med Göran”. Min typ av humor 🙂 Har ni inte sett trailer för filmen så kommer det här:

Hann också se finalisterna i första omgången av mellon igår och gillade båda skarpt! Jag älskar Dead by april och Loreen är skitduktig! Så riktigt nöjd! Däremot förstår jag inte valet av andra chansen, även om jag inte hört låtarna…

I fredags lämnade jag in min bil på 4500-milaservice. Det gick finfint och fick dessutom låna en rolig lånebil under dagen. En demobil som kördes av den unge verkstadschefen. Så jag hade en barnstol i baksätet 🙂 Det var en svart Kia Sportage diesel med skinnsäten som jag fick köra. Riktigt kul att köra! 🙂 Det var som jag skrev till G på jobbet när vi chattade: ”Det var stabil som en pansarvagn, men smidig som en osthyvel på vägen” 🙂

Har haft en skön och avkopplande helg och den är ju inte slut än 😉

Det här inlägget postades i Bilar, Film, Musik och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till En gång i Phuket…

  1. oskrivnablad skriver:

    Börjar bli några filmer på bio nu som jag skulle vilja se 🙂

    Som sagt, valet av de låtar som kom till andra chansen är omöjligt att förstå. Vilka är det som röstar??
    Skoj att provköra en annan bil så där. Fast jobbigt om man skulle bli helt frälst och planerna på ny bil inte finns 😉
    Hoppas du haft en kanondag idag med.
    Kram på dig!

    • Norpan skriver:

      Japp, och det är extra att gå på bio även om det är rätt mysigt att se film hemma också.

      Ja, det kan man verkligen undra. Vem röstar på Torsten Flink??? Sean Banan är väl småkidsen kan jag tänka mig. Afro-dite tycker jag var mer värda att gå vidare i så fall, även om det lät lite 80-talsdiscodänga. De kanske skulle förnyat sig lite. Loreen är ju lite mer modern och nutid 🙂 Så även Dead by april. Jag hoppas Sean Banan och Flink åker ut i andra chansen i alla fall…

      Ja, det är riktigt kul att provköra andra bilar och visst blir man lite sugen. Inte dags för min del att byta bil ännu. Det får nog vänta lite…. 🙂 En skön och lugn dag idag blev det! Hoppas din varit bra också med sambon som kommit hem och allt! Kram!

Kommentera

