Fredagsmorgon hos Norpan

Sitter och jobbar på med lite ändringar på jobbkommunens hemsida hemifrån 🙂 Sen blir det lite jobb i Powerpoint och slutligen lite läsning.

En fin rimfrostig morgon vaknade jag upp till imorse. På eftermiddagen ska jag också hinna med lite städning då mamma kommer hit och ska sova över. Men först ska vi vara barnvakt till fasters sötisar!

Och imorgon blir det tjejmiddag med 2 kompisar och melodifestival. Så ser min planerade helg ut hittills. Kram o ha en skön helg!

20120210-103111.jpg

20120210-103127.jpg

Det här inlägget postades i Arbete, Fotografering, Livet på landet, På TV, Vänner och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Fredagsmorgon hos Norpan

  1. Gud så skönt att jobba hemifrån!! Och det låter som en bra helg du har framför dig du 🙂 Ha det super!

    Puss och kram

    • Lilla Norpan skriver:

      Tack tack 🙂 Ja det är grymt skönt! O perfekt när jag skulle barnvakta på kvällen och även hinna dammsuga lite innan. Glömde ju att vi ska fira brorsan imorgon också som fyllt år innan tjejmiddagen 🙂 Hoppas din helg blir jättebra! Lät spännande med ice racing 🙂 Puss!

  2. oskrivnablad skriver:

    Jättefin morgon! =) och som jag oxå sagt tidigare, skönt att få jobba hemifrån så här på fredagen 🙂 Tjejmiddagar är aldrig fel… å så kan ni sitta och hissa/dissa låtarna i mellon i morgon 😉
    Ha det så mysigt nu med dina små sötisar.
    Kram och trevlig helg från mig.

    • Lilla Norpan skriver:

      Ja såna mornar är vintern fin 🙂 Men det innebär inte att jag inte väntar på våren 🙂 Ja har lite tur som kan jobba hemma! Det är värt mycket!

      Jajemän imorgon blir det hissa, dissa och fnissa 🙂 Men först lite födelsedagsfirande 🙂 Kramar o ha en fin helg!

  3. Gissan skriver:

    Skönt o kunna jobba hemifrån ibland.
    Ha en trevlig helg!
    Kram från Gissan

Kommentera

