Vårkänslor…

Härlig söndag! 🙂 Om en söndag nu kan vara härlig… Men med strålande sol, nån plugrad o en promenad på det i 1.5 timme, ja då är det härligt, snudd på underbart! Jag mötte flera promenerande människor, 3 hästar med ryttare o så fina omgivningar på det! Jag får nästan vårkänslor i kroppen! 🙂 Nu ska jag lägga mig på spikmattan ett tag… Trevlig söndag på er!

20120212-153615.jpg

20120212-153633.jpg

20120212-153658.jpg

20120212-153715.jpg

20120212-153731.jpg

Det här inlägget postades i Hälsa, Livet på landet, Träning och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Vårkänslor…

  1. oskrivnablad skriver:

    Härliga bilder på en härlig tjej från en härlig söndag 🙂
    Kram kram och ha det skönt (?) på mattan.

  2. Mikaela skriver:

    Vilka härliga bilder 🙂

  3. stoffisen skriver:

    Åhh finis ❤
    Det ser lite kallt ut? Våren, hm, säg till när den är här.

    Kraam

    • Norpan skriver:

      ♥ Det var inte så kallt faktiskt. Det var tom. någon plusgrad 🙂 Varmaste dagen på länge. Men jag var ordentligt klädd så jag inte skulle frysa och det var lite skuggigt just i ett parti där på slutet 🙂 Pöss

  4. flickanochstaden skriver:

    SÅ härliga dagar!! 🙂 Jag vill också rida, till våren är det dags för vår ridtur faktiskt 😉

    Kraam

Kommentera

