Mello och The Descendants

Vad händer i melodifestivalen? Det blir ju bara kassare och kassare för varje år! Inte ens hälften av bidragen är bra. Kan det inte räcka då med en semifinal och en final istället.

Jag orkar inte ens titta längre utan åkte och handlade och hörde bara snabbreprisen och de tre sista bidragen från Andreas Johnson som hade en trist låt och lät precis som han brukar! Molly, ja hade hon hållit ton så hade den kunnat varit bättre! Jag är oerhört känslig för sånt! Hon hamnade fel redan från början. I refrängen gick det bättre i vissa partier. Nervositet kanske…?

Ranelid ska vi inte ens prata om! Vilket spektakel! Suck! Stängde av ljudet när den kom till final. Pinsamt dålig! Hade önskat Mathias hade gått vidare istället. Han kan ju sjunga i alla fall 🙂 Hållet fortfarande på Dead by april och allra mest Loreen.

Vilodag idag efter AW:n så det blev en film, The Descendants med bl.a. George Clooney. Hyfsad film och lite sorglig. Tycker han gjorde sin roll bra. Här kommer ett smakprov:

En annan film jag absolut vill se är ”The vow” med snyggingen Channing Tatum och Rachel McAdams.

Det här inlägget postades i Film, Musik, På TV och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Mello och The Descendants

  1. Mikaela skriver:

    Ja håller helt med om Mellon, orkade bara inte skriva ut om de så pass mycket.

    The Descendants, ska jag nog ta och se. Smakprovet va bra 🙂 Tack för tipset!
    Har du fler tips så säg bara till då jag älskar att kolla på film 🙂

    Hoppas du får en fortsatt bra kväll.
    Kram

    • Norpan skriver:

      Ja den tycker jag absolut att du ska se. Det var en lite mysig film 🙂 Oh, ja, jag har nog mycket filmtips.Det beror lite på vad man är ute efter för kategori av film. Jag ser lite blandat. Jag har fler tips här på bloggen också sen tidigare, då jag också lagt ut trailers.
      Ha en bra söndag! Kram

  2. oskrivnablad skriver:

    Det har var droppen helt enkelt (blir ärligt talat upprörd) nästa vecka blir det film 🙂
    Jag hänger inte med i svängarna tror jag… gick inte The Descendants på bio nyss??
    Får bli å kolla efter den i affären och hyra 🙂

    Ha en fin söndag vännen. Kram

    • Norpan skriver:

      Ja, frågan är om det inte blir film för mig också på kvällen nästa vecka. Det är ju skandalöst dåligt! Eller om jag inte kan låta bli ändå…

      Jo, Descendants tror jag tom. går på bio nu fortfarande… Men den är sevärd! Så har den inte kommit ut på video ännu får du se den sen 🙂 Däremot den andra filmen Vow har inte ens gått på bio ännu. Eller så har den premiär snart. Ha en fin söndag du med! Kram!

Kommentera

