Lugnet före stormen…

Ikväll har jag bara tagit det lugnt efter en intensiv dag. Det blev pizza (som jag inte ätit sen Sicilien tror jag), alkoholfritt vin och lite godis 🙂 Hade hoppats på att kunna ta nåt glas vin eller cider men fick hoppa in som chaufför. Så det blev inget av med det.

Imorgon klockan 10 kommer båda brorsbarnen hit och ska vara kvar till söndag så det blir inte mycket sömn i helgen för min del… Brorsan och svägerskan ska på bröllop och kommer inte hem förrän på söndag eftermiddag.

Tror ni jag kommer vara trött i veckan? Jag som brukar behöva sova igen i helgen eftersom jag stiger upp så tidigt i veckorna. Men jag överlever nog 🙂 det är ju mysigt såklart om än dock intensivt! 🙂 Imorgon ska jag försöka se hela melodifestivalen (försöka…). Lite intressant med både Perrellis och Dannys bidrag tycker jag 🙂

20120225-000743.jpg

Det här inlägget postades i Familj, På TV och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Lugnet före stormen…

  1. Det där med att vara chaufför brukar man ångra bittert när man sagt ja, haha!

    Dom små är mysiga men kan alla gånger suga musten ur en. Särskilt när man inte är van att ha dom. Men ni får det säkert supermysigt 🙂

    Puss och kram

    • Norpan skriver:

      Ja, hade helst sluppit! Var svintrött vid 21.30 redan!

      Ja, hoppas det går bra. Första gången som Sanna sover över natten själv. Lär väl få stiga upp och ge henne mat kan jag tro… Visst är det mysigt, men kommer nog vara helt slut 🙂 Snart dyker de små parvlarna upp. Puss o kram

  2. oskrivnablad skriver:

    Haha då lär det va full fart i helgen 🙂 Blir att lägga sig tidigt för Norpan i morgonkväll tror jag 😉
    Jag och W kanske skulle ta och titta förbi i morgon så blir det ett helt dagis 😉
    Ha en mysig helg nu! Kram kram

    • Norpan skriver:

      Ja, full fart behöver man inte vara orolig för att det inte kommer att bli… 🙂 Ja, jag kommer nog somna som en liten snusmumrik imorgon kväll! 🙂

      Haha, ja gör det! 🙂 Ha en mysig helg ni med! Kram kram!

Kommentera

