Panik hos Norpan…

Imorse när jag kom till jobbet upptäckte jag att jag inte hade almanackan med mig till jobbet! Ingen rolig dag utan ens minne där alla besök, möten och annat finns uppskrivet!

Så kommer jag då hem nöjd över mina inköp av lite nya vårkläder vårdagen till ära. Finns almanackan hemma? Nej jag hittar den inte! Var sjutton är den? Börjar få lite smått panik! Var hade jag den sist…? Kan den vara på jobbet i alla fall? Men jag såg den ju inte där… Fortsättning följer….Iiiiiiiiihhhhhhhh!!!!!

Det här inlägget postades i Arbete och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Panik hos Norpan…

  1. stoffisen skriver:

    Neeej!
    Det är ju hemskt att tappa bort något sånt.
    Stackre 😦

    • Norpan skriver:

      Ja, det var hemskt! Jag har verkligen allt i den almanackan och hela terminen var det något bokat, så utan den hade jag inte haft någon koll alls vad jag hade för möten inbokade eller om jag skulle vara någonstans vid någon speciell dag. Skönt att den kom till rätta! 🙂 Kram!

  2. Mallis skriver:

    Jag hoppas verkligen att du hittar den.

    Jag är också grymt sugen på att köpa lite nya vårkläder och har fastnat för allt som har ljusa pastellfärger. Blir nog en tur på stan på lördag för att kolla lite. New York är långt fram och då är det ju redan sommar. Vårkläder först!

    Kram på dig

    • Norpan skriver:

      Av ren tur hittade jag den imorse under framsätet i bilen 🙂

      Ja, visst är det härligt att få köpa lite vårkläder! Det blev vitt och grönt för min del på kläderna 🙂 Det piggar upp lite att få på sig lite färg och ljusa kläder 🙂 Pastellfärger är fint och passar dig ju jättebra! 🙂 Bara att slå till! Sommarkläder får du handla i NY sen 😀 Kram!

  3. oskrivnablad skriver:

    Nej vad jobbigt 😦 Hoppas du hittar den. Kan inte ha åkt ur i bilen??
    Lycka till!! Kramar.

    • Norpan skriver:

      Jo, det var precis vad den hade gjort 🙂 När jag kom till jobbet imorse och inte hittade den så frågade G ut mig om var jag haft den sist, vad jag haft för möten osv. Och efter det kom jag på att jag skulle kolla i bilen också. Den hade åkt in under framsätet. Det var ren tur att jag råkade se den! Vilken lycka!!!! 😀 Kramar!

  4. RackarTuss skriver:

    Oh crap!
    Jag lever efter min filo – skulle vara helt lost!
    Bra att den kom fram igen 🙂

    • Lilla Norpan skriver:

      Ja, det var en himelens tur! Annars vet jag inte vad jag hade gjort! Jag kom ihåg ungefär 2-3 dagar framåt, sen hade allt blivit go with the flow, vilket inte funkar i mitt jobb! 🙂 Så jag är lyckligare än lyckligast!

  5. flickanochstaden skriver:

    Nej, fy fan för att tappa bort kalendern!!! Jag har t om börjat dubbelskriva så att det står även i mobilen. Och det fiffiga med mobilen är ju att den säger till när man ska göra något. Det är väldigt skönt när minnet tryter 🙂 Men nu hoppas jag att du funnit den!

    puss

    • Lilla Norpan skriver:

      Nu är den återfunnen under framsätet i bilen! Vilket inte är det självklara stället att man letar efter en kalender så det var ren tur att jag hittade den! Lyckliga Norpan! 🙂

      Jag har fått en iPad i jobbet så jag ska börja dubbellägga i kalendern på den. Har ju bara en gammal knacklig mobil i jobbet och kan ju inte använda min privata så. Men iPaden blir bra. Puss

Kommentera

