At work…

På jobbet och skriver utredningar för fulla muggar. Nu är det dock fikarast 🙂 Vid lunch ska jag käka Sushi med G och sen har jag ett besök av en familj på eftermiddagen innan det är dags att ta helg!

Skulle ha haft tjejmiddag med svägerskan och pappas sambos dotter men vi sköt lite på det. Det passade bra eftersom jag är i behov av en lugn skön kväll känner jag. Imorgon blir det istället spelkväll med några kompisar o kanske titta lite på mellon också.

Vilket härligt vårväder det är ute! Man blir glad i hela kroppen! 🙂 Igår var jag och tränade på gym och klippte mig senare på em så nu är jag på topp känner jag 😉 Nästa gång ska det bli ny färg i håret 🙂 Ha en skön helg!

20120302-102736.jpg

Det här inlägget postades i Arbete, Festligheter, Träning och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till At work…

  1. stoffisen skriver:

    Sååå fin bild!!!!!
    Kraam

  2. Sandra skriver:

    Du är fin! Som vanligt 🙂
    Skönt med en lugn kväll om det blir lite mer drag imorgon!
    Hoppas du hinner njuta något av vädret. Kramar

  3. oskrivnablad skriver:

    Gym, fin i håret och sen lite Sushi på det 😉 Toppengrejer!!
    Hoppas du får en härlig helg vännen. Kram

  4. Frk Svensson skriver:

    Vad fint det blev =) Ska bli kul att se irl! Kram och ha en underbar helg.

Kommentera

