Varför komponera mail när man ska sova???

Men aaaa, det är faktiskt lite kul att leka med nya iPaden 🙂 Måste ju utforska den ordentligt så jag har full koll! 😉 Jag ser lite ut som en ny upplaga av ”The hulk” men särskilt skrämmande är jag nog inte… eller?

Vilken dag det varit idag! Imorse kom jag efter alldeles för lite sömn (pga. komponerande av jobbmail i huvdet istället för att sova) och lite morgonchattande med G till jobbet vid 8.30 först. Vid 9 fick jag besök av en mamma som behövde hjälp med att fylla i en blankett. Jag räknade med att det skulle ta en halvtimme, men det tog nästan en timme. Precis lagom tills mitt nätverksmöte skulle börja och som jag skulle hålla i. BUP-läkaren står utanför min dörr och väntar och när jag kommer ut från mitt rum ser jag att smörgåsarna som jag beställt inte kommit. Jaha, det var bara att ringa och greja då… Det visade sig att de missat min beställning, men att de skulle göra iordning mina 8 smörgåsar och komma så fort som möjligt. 40 minuter senare ca var de på plats med i alla fall fina smörgåsar.

Sen framåt lunch började jag må illa och inte alls mådde nåt vidare. Lyckades ändå få i mig lite lunch och mådde åtminstone något bättre när det var dags för nästa besök av en familj. Det gick i ett! Någon träning blev det inte. Och resten av kvällen har jag legat i soffan. Överlevde dagen och mår lite bättre nu. Funderar nästan på om det kan vara magkatarr jag kände av. Har ju haft det förut. Illamåendet liksom kom och gick. För någon magsjuka vill jag då rakt inte ha! Nu ska jag avsluta kvällen med att gå och lägga mig i sängen och titta på en film innan jag somnar. Det blir ”One day” eller ”The big year”. En recension kommer vid nästa inlägg om jag sett klart filmen… 🙂 Ha en skön helg!

 

Det här inlägget postades i Arbete, Film, Fotografering och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Varför komponera mail när man ska sova???

  1. oskrivnablad skriver:

    Tänk vad de där tankarna kan ställa till det när det man verkligen behöver är att sova.
    Hoppas du är piggare idag och får möjlighet att vila upp dig i helgen. Här har W precis blivit bra och då känner jag hur det kommer smygandes på mig istället. Vi får hoppas vi klarar oss bra både du och jag 🙂
    Hoppas även att mötet du skulle hålla i gick bra, trots den struliga inledningen.
    Kram på dig.

    • Lilla Norpan skriver:

      Usch då! Hoppas du klarar dig ifrån bacillen! Men brukar ju kunna gå runt sånt där… Bara att hoppas på det bästa och att vårsolen piggat upp lite under helgen 🙂

      Mötena gick bra som jag hade så det var tur 🙂 Däremot känner jag mig lite hängig så har proppat i mig alvedon och hoppas att det håller i sig så. För imorgon blir det tjänsteresa och då vill jag gärna vara på benen 🙂 Kram kram

  2. Fy tusan vilken dag :/ Ligger man och tänker så där på kvällarna är det bäst att skriva ner det så att man släpper det. Men om jag följer det själv är ju en annan sak, haha 😛

    Ska vi jämföra dig med hulken får du nog bli hulkens väldigt söta fru, eller syster, haha 😀

    Puss

    • Lilla Norpan skriver:

      Ja, visst är det bäst att göra det egentligen. Men kände inte för att starta upp datorn för det var det enda som hjälpt i det läget. Men med tanke på hur länge jag låg vaken hade det nog varit bättre. Dock hade nog chefen undrat över mitt nattliga mail 😉 Men jag pratade med henne dagen efter istället så nu är det ur huvudet iaf.

      Haha, tack! 🙂 Hoppas dock jag får gifta mig med en vanlig hederlig karl 😉 och brorsan är nog inte så lik Hulken heller 😀 Puss

Kommentera

