Vårsol…

Min helg har bestått av vila, lugn, sol, mello hos bror med familj (där jag för övrigt drack spansk öl till maten, wohooo ;)), utflykt och lunch på mysiga Åsby hem och trädgård, städning och 2 filmer.

Nu ligger jag i sängen med en huvudvärk som inte vill gå över och på gränsen till feber. Så mer skrivet än så här blir det inte idag tyvärr. Natti natti och på återseende imorgon förhoppningsvis 🙂

20120311-221221.jpg

Ps. Som tillägg på mitt wohoo för öl så kan jag tala om att jag från början skulle spytt av ett glas öl… gillade det inte ett dugg! Till att nu faktiskt tycka att det är rätt okej och nästan lite gott nu 🙂

Det här inlägget postades i Familj, Film, Hemmet, Livet på landet, Vår och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Vårsol…

  1. stoffisen skriver:

    Vilken underbar bild på dig socker!
    Sol och vår i Sverige. Fan! Jag som hade hoppats på lite regn och rusk 😉

    Kraam

    • Lilla Norpan skriver:

      Tack sötis! 🙂

      Japp, när du lämnar landet kommer våren till Sverige på riktigt! ;)Idag har det varit 12 grader! Satt en stund på uteplatsen i tunn kofta bara 🙂 Men det är väl härligt att komma hem till? 🙂 Kraaam!

  2. Mats skriver:

    Krya på sig, hördudududu…du!

  3. Mallis skriver:

    Själv har jag legat i influensan hela helgen. Huvudvärk, värk i kroppen och febrig. Rena skiten, men det gick över fort. Nu är jag bara förkyld.

    Jag har inte heller alltid gillat öl, men nu älskar jag det så jag antar att det finns hopp för alla.

    Kram och krya på dig

    • Lilla Norpan skriver:

      Usch! Vilken tur att det var en snabbt övergående variant! Hoppas förkylningen släpper snart också!

      Ja det kunde man inte tro första gången man drack öl minsann! 🙂 Men till slut så 🙂 Kram o krya på dig också!

  4. Det låter som en fantastiskt bra helg 🙂 Men tråkigt att den ska avslutas med huvudvärk… :/ Det är så nice att få filmtips från dig, vet att jag sagt det förut men det tål att upprepas 🙂

    Puss

Kommentera

