Jobbutflykt…

Ligger utslagen i soffan efter min kiropraktorbehandling. Mycket mer än så blir det nog inte idag.

Idag har jag varit på tjänsteresa utanför Sthlm och var chaufför både dit och hem utöver min vanliga pendlingsresa från hemmet till jobbet t & r som är ungefär 12 mil. Så idag blev det allt några mil körda. Tänk jag kör 60 mil per vecka bara till och från jobbet! Ingen kan ju anklaga mig för att inte vara körvan i alla fall 😉 Inte konstigt då i och för sig att jag är trött om kvällarna…

På vägen hem stannade vi vid Saltå kvarn och åt lunch, tomatsoppa och jättegott ekologiskt bröd till 🙂 Det värsta var att mina två passagerare hade parfymer på sig som jag naturligtvis fick migrän av. Varför måste människor ha parfym till vardags? Roll-on kunde väl räcka? Jag mår verkligen pest av det!

Få se nu när jag varit hos kiropraktorn om det släpper loss den bacill jag har i kroppen. Har haft feber och huvudvärk varje kväll nu sen i söndags. Time will tell… I nästa inlägg kommer en recension av mina 2 sedda helgfilmer.

20120313-203741.jpg

20120313-203758.jpg

Det här inlägget postades i Arbete, Bilar, Vår och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Jobbutflykt…

  1. Christel skriver:

    Det är många timmar som spenderas i bilen. Men det kanske är ett bra sätt att varva ner efter jobbdagen, kan jag tänka mig.

  2. stoffisen skriver:

    Tack for alla dina rara kommentarer pa min blogg.
    Det ar sa roligt att hora att dem ar uppskattade eftersom att det blir ganska enformigt.

    Kram till dig basta Norpis

  3. Hördudu, du kanske måste ta det lite lugnt om du börjar må så där? Det låter inte bra med feber om kvällarna. Man kan ju få stressfeber. Var rädd om dig!

    Puss och stor kram

    • Lilla Norpan skriver:

      Ja du har rätt, så kan det ju också vara. Inte tänkt den tanken faktiskt… Men blir en lugn och skön helg nu i alla fall. Inte ett jota inplanerat 🙂 Tack gumsan och detsamma! Puss o stor kram tebax!

Kommentera

