En tur till Sthlm…

En lugn och skön helg väntar! Migränhuvudvärk idag på jobbet. Mindre skoj! Så en välbehövlig vila är inte helt fel 🙂 På måndag drar jag och familjen till Sthlm för att fira mamma som fyller 60 år på måndag. Det blir övernattning ute vid fina Djurgår´n. Ett besök på Skansenakvariet lär det bli eftersom småsötisarna är med också, men vi andra gillar ju djur lika mycket vi så det ska bli kul. Det har ju kommit nya apbebisar och dem vill vi inte missa 🙂 3-rättersmiddag, champagne och vin kommer det också bli. Inget jobb förrän på onsdag och då ska jag jobba hemifrån! Lyxvecka! 😉

Imorgon bitti ska det bli gymträning på morgonen har jag tänkt. Hoppas huvudvärken håller sig borta! Viktigt att försöka röra på mig lite nu så ryggen inte kommer tillbaka i samma läge igen. Jag var iväg till kiropraktorn i tisdags kväll och om 1,5 vecka är det dags igen. Imorgon blir det också sushilunch med G. Tänk att jag lyckades tycka lite om det till slut ändå 🙂

Natti natti!

Det här inlägget postades i Arbete, Djur, Familj, Festligheter, Hälsa, Träning och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till En tur till Sthlm…

  1. stoffisen skriver:

    Åh det låter ju helt underbart Norpis!
    Lyxveckor är inte att missa.. 🙂

    Kraaam
    ps: Nu är det nästan bara 1 månad kvar tills vi ses 🙂

  2. Sandra skriver:

    Åhh va mysigt det låter! Och skönt att ha lite ledigt!
    Hoppas ni får kul och njut av en lugn helg först! Kramar

  3. flickanochstaden skriver:

    Det låter kalas det där! Så kul att komma bort och göra sånt där ibland, det behöver ju inte vara nån längre utflykt 🙂

    Låter bra med träningen! Skulle min rygg också behöva, snart så… 😛

    Puss

    • Lilla Norpan skriver:

      Ja, hoppas det! Bara resterande familjen hinner friskna till sig så… Det är trevligt att komma iväg och göra nåt tillsammans 🙂

      Jätteskönt att börja träna gym igen även om det känns i ryggen idag. Ska ju vara lite försiktig. Min rygg är ju inte heller bra ännu och jag går fortfarande hos kiropraktorn. Men man måste börja nånstans. Du kommer igång tids nog 🙂 Puss

Kommentera

