Softish…

Ligger i soffan och tittar på ”Får vi följa med”. Det har varit precis en sån lugn och skön helg som jag ville ha. Film har det blivit. Jag har hunnit med att se filmerna ”The grey” med Liam Neeson och ”Seeking justice” med Nicholas Cage.

Idag har det tvättats för fulla muggar 🙂 Vilken fröjd det är att ha egen tvättmaskin! Slippa tvättider, folk som inte tar bort luddet i torktumlaren, bli halvt ihjälskrämd av någon granne när man är nere och hämtar tvätten sent… It goes on and on.

Löprunda avklarad på kvällen för att bättra på träningsvärken från fredagens gymträning 😉 Sen har jag hälsat på mormor, lagat köttfärssås, packat och tittat på en ny serie, Missing! Riktigt bra!!!

Imorgon kör Norpan till Stockholm 🙂 Vi får se om det blir ett inlägg därifrån kanske mellan champagneglasen 😉

Det här inlägget postades i Film, Livet på landet, På TV, Träning och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Softish…

  1. stoffisen skriver:

    Hej fina ❤
    Hua för allmänna tvättstugor! Man får alltid vara i så god tid för att få tid. vi får se hur det blir i nya lägenheten med tider för min del…
    Kram

    • Lilla Norpan skriver:

      Hej vännen! ❤ Kul å ha dig hemma igen även om vi haft koll på dig ändå 🙂 Ja min tvättmaskin är guld värd 🙂 Hoppas det blir bra i nya lägenheten! Kram!

  2. oskrivnablad skriver:

    Härlig dag! Och enligt bilderna jag sett så verkar det inte gå någon nöd på dig i Stockholm 😉
    Kramar

    • Lilla Norpan skriver:

      Haha nej det blev riktigt lyckat. Synd bara att jag inte var helt på topp, vilket visade sig idag så vi fick åka hem lite tidigare. Men får ändå säga att det blev lyckat och mamma är nöjd 🙂 Kramar och hoppas du mår bättre nu o lille W!

  3. Frk Svensson skriver:

    Härlig dag du! Och som jag vill ha en egen tvättmaskin. Det är nästa projekt 🙂 Ha så kul i storstan. Snart ses vi =) Kram!!

    • Lilla Norpan skriver:

      Ja det är så skönt att tvätta när man vill! Det gör vardagen lite lättare att inte behöva passa tider!

      Vad kul det ska bli att ses! 🙂 Blev en trevlig tur till Stockholm nu å även om slutet hade kunnat bli lite bättre 😉 Kram!!!

  4. flickanochstaden skriver:

    Men hellskotta vad skönt med egen tvättmaskin, det vill jag också ha! Är också less på tvättstugan, är det lite damm skiter jag i men att springa upp och ner och in och ut (särskilt på vintern!!) nej, det är crap.

    Hoppas ni får det underbart i Sthlm! 🙂

    Kraam puss

    • Lilla Norpan skriver:

      Nej tiderna är det värsta att passa och att springa fram och tillbaka. Jag hade ju tvättstuga i samma hus i källaren förut men det var inte kul att gå ner sent där själv.

      Tack, det blev en trevlig vistelse även om vi fick åka hem lite tidigare pga. mig. Kram och puss

Kommentera

