Fffrrreeedag….

Det ser kallt ut ute idag… Bikinin får nog vänta ett tag till tror jag… Har inte stuckit näsan utanför dörren ens, då jag jobbar hemifrån idag 🙂 Passar ju bra idag när det är fredag också!

Igår var jag iväg till kiropraktorn igen. Något öm idag efter min behandling, men inte som om jag blivit överkörd av en lastbil i alla fall och det tackar vi för 😉 Jag får fortsätta och gå ett tag till då det inte riktigt vill släppa efter med ryggen och bäckenet.

En lugn helg väntar framför mig. Men ska också ägna mig åt min iPad lite, som jag tänker lägga som arbetstid. Hinner aldrig annars. Dessutom blir det storstädning och tvättning här hemma. Kul va? 🙂 Kan ju ändå passa bra med tanke på vilket väder det ska bli av vad jag har hört. Ska också passa på att se om ”Breaking dawn del 1” som jag köpte i veckan och se den nya filmen ”The hunger games”. En promenad ska jag också försöka med, så jag åtminstone kan komma igång med min träning igen. Yrseln har fortfarande inte släppt. Den kommer lite då och då, så får ta det lite lugnt, men önskar att jag kan ut och springa igen nästa vecka. Åååååh som jag längtar!

Vad ska det bli för mat ikväll då tro??? Hmm, lax kanske… Nån Strongbow till kanske….? Synd bara att det inte är på bryggan i stugan jag ska sitta med den… Måste nog åka och handla senare känner jag! Ikväll är det ju premiär för Let´s dance också, så lite godis till det kanske… Have a nice weekend!

Det här inlägget postades i Arbete, Film, Hälsa, Livet på landet och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Fffrrreeedag….

  1. Mallis skriver:

    Jag lägger oxå undan bikinin.

    Vi köpte oss en iPad i måndags och den kommer användas mycket, speciellt av Marlon. Kanon på resor och vid restaurangbesök. Dessa dessutom få iPads till förskolan.

    Hoppas du får en riktigt skön helg, trots lite kyligare temperaturer.

    Kram

    • Lilla Norpan skriver:

      Ja idag är det verkligen ännu mindre bikiniväder… Ett snötäcke utanför, fy!!! iPad är kanon! Den kommer ni ha mycket nytta av. Och bra till förskolan också. Det finns otroligt många bra appar som är pedagogiska. Tack och ha en jätteskön helg du med! Hoppas ni slapp snön iaf! Kram

  2. oskrivnablad skriver:

    Håll i hatten vad det blåser idag!! Vill helst inte gå ut men ska åka till svägerskan i Sigtuna så jag blir ju tvungen 😉 Hoppas du hade en skön fredagskväll.. jag kollade också Let´s dance 🙂

    Ska det här vädret fortsätta passar det bra med en lugn filmhelg.
    Kramar från mig.

    • Lilla Norpan skriver:

      Usch då och behövs bege sig ut idag. Nej idag stannar jag inne! Blåst och snö när det ska vara vår är inte min melodi 🙂 Det var hos dem ni bodde när ni skulle ut och resa väl?

      Let’s dance var skoj att se för det var en hel del roliga med denna omgång 🙂
      Kramar och kör försiktigt!

  3. flickanochstaden skriver:

    Haha, ja, inte tusan blir det någon bikini idag inte! Full snöstorm utanför fönstret :S Film- och städdag är nog det som passar dagen perfekt idag. Får se vad jag tar tag i! Håller tummarna för att du kan få börja springa nästa vecka igen 🙂 Ha en fin helg!

    puss och kram

    • Lilla Norpan skriver:

      Ja idag blir det verkligen film och städ! Tänker inte sätta en fot utanför dörren! Brrrrr! Hoppas det blir lite bättre väder imorgon iaf…

      Tack för tumhållningen! 🙂 puss o kram

  4. stoffisen skriver:

    Det är så kallt idag. Det snöade till och med idag! Helt galet men det är ju aprilväder, som alltid..
    Haha, du kan ju hoppa i en vak och bada, då får du ju användning för din bikini 😉

    Kraam

    • Lilla Norpan skriver:

      Ja, visst är det! Det var alldeles vitt på marken imorse när jag vaknade! Får hoppas våren kommer tillbaka snart! Tror jag låter bli att hoppa i nån vak och väntar in den igen istället ;P Kraaaam!

  5. Gissan skriver:

    Här vart det snö idag 😦 mycket lokalt!! Gick min runda och det fanns inte en snöflinga någon annanstans än just runt vårt hus 😦 Somebody up there dislike me…
    Ha en trevlig helg!
    Kramis från Gissan

    • Lilla Norpan skriver:

      Här med! 😦 Dock verkar det som det var lite överallt och inte bara på min tomt… Du verkar ha haft mer otur där, du som mest av alla ÄÄÄÄÄÄÄLLLLSKAAAAR snö ;P Eller ja jag älskar nog snö lika mycket som du 😉 Ha en trevlig helg du med! Kramis!

  6. Sandra skriver:

    Hej tjejen! Hur har helgen varit? Å hur var ”the hunger games”? Vill verkligen se den!!! Breaking dawn har jag inte ens sett än 😦 Ett MÅSTE snart alltså!!

    Ta hand om dig och ryggen! Många kramar från oss

    • Lilla Norpan skriver:

      Hej hej! Helgen har gått i vilans tecken 🙂 Blev inte någon Hunger Games. Får se den en annan dag. Fastnade i en massa annat. Men Breaking dawn såg jag för 3:e gången iaf 🙂 Den måste du ju se!!! Lovar att tala om vad jag tyckte om HG sen 🙂 Tack vännen och hoppas ni båda mår bättre nu! Många kramar tillbaka till er!:)

Kommentera

