Påsken är här…

Min påsk hittills har bestått av besök av svägerskan och båda brorsbarnen som var här och åt lunch i torsdags. Sen blev det dejt med en yngre kille, som bestod av en långpromenad på en av våra Mälaröar. Vi pratade så länge efteråt att jag var helt blåfrusen och fick ta ett varmt bad på typ 2 timmar när jag kom hem 🙂

Igår åkte jag, svägerskan och båda brorsbarnen till IKEA och shoppade lite smått och käkade lunch. Sen blev det fika hemma hos dem med brorsan också och pappa och hans sambo. På kvällen kom kompis M över och käkade tacos, käkade påskgodis och tittade på Let’s dance.

Idag kommer mamma och hälsar på. Det blir IKEA igen om de har öppet och sen blir det mat och kanske nån film. Imorgon kommer brorsan med familj hem igen så då kommer de hit och även mormor och käkar påskmat. Kanske kan det även bli bio på kvällen med en kompis…

Måndag, annandag påsk blir det påskmiddag hos pappa och sambon tillsammans med bror och familj och pappas sambos dotter och hennes dotter. Full fart med andra ord! 🙂

Önskar er alla en mysig och glad påsk!!! Kram!

20120407-113547.jpg

Det här inlägget postades i Familj, Festligheter, Film, Killar/Män, Livet på landet, Mat, Shopping, Vänner och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Påsken är här…

  1. sheilaeriksson skriver:

    Hoppas att du mår bättre nu!
    Glad påsk!

  2. stoffisen skriver:

    Hej fina ❤
    Jag har varit lite orolig att du har haft ont, och inte har mått så bra. Det var därför jag skrev på facebook.. Sälv sitter jag denna påsk 2012, men Lea och gör ingenting, men det gör ingenting, för livet i soffan är ganska skönt 😀

    KRAM

    • Lilla Norpan skriver:

      Tack för omtanken min fina vän<3 De två första dagarna var hemska! Då var det så man grinade. Men nu har det äntligen släppt, såååå så skönt! 🙂

      Vad skönt att bara få ta det lugnt! Kissemys är inte helt fel 🙂 Stor påskkram till dig!!!

  3. oskrivnablad skriver:

    Full fart hos Norpan 🙂 Men det låter som en mycket bra påskhelg. God fortsättning fina du. Kram på dig.

  4. Du har verkligen en full helg! Värre än mig 😉 Men det låter väldans trevligt 🙂 Och dejt också, hello!! 😀 Vem är han då?? Nu är jag sjukt nyfiken! 😉 Tell me more!

    Puss

  5. Sandra skriver:

    Låter som fullt upp i påsk! Men mysiga saker! 🙂

    Breaking dawn älskade jag, precis som med de andra filmerna 🙂 NU VILL JAG SE TVÅAN 🙂

    Kram

    • Lilla Norpan skriver:

      Japp fullt upp har det varit, men det har varit trevligt på alla sätt och vis 🙂 Hoppas du haft det bra också! Vad skoj att du också gillade filmen! Ja, nu väntar vi förväntansfullt på sista filmen 😉 Kram!

Kommentera

