Fin vårkväll…

Vilken fin dag det var igår kväll 🙂 Varmt och skönt när jag och några kollegor tog en promenad ner till restaurangen. Maten var knappt godkänd. Fiskgryta äter man med kniv och gaffel enligt min mening. Men den serverades i soppskål och behövdes ätas med sked! Det var mer tomatsoppa med inslag av lite fisk. Tror jag hittade 3 el möjligtvis 4 små fiskbitar. Så värd sitt pris var den inte. Men det var trevlig personal och min närmsta kollega verkade nöjd över sin present. Tog några foton av den vackra kvällen från restaurangen.

Ikväll blir det en lugn hemmakväll och imorgon ska vi fira brorsans och svägerskans förlovning något sent. Så då ska vi hem till mamma allihopa. Sen får vi se om jag och dejten får till en till träff kanske på söndag. En fullbokad helg med andra ord 🙂 Trevlig helg!

20120413-062831.jpg

20120413-062852.jpg

Det här inlägget postades i Arbete, Festligheter, Fotografering, Killar/Män, Relationer och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Fin vårkväll…

  1. oskrivnablad skriver:

    Helgerna går fort fort fort. Hade tänkt bjuda hit dig i helgen på en fika men det ser jag ju att det inte hinns med 🙂 Tråkigt när man betalr dyrt och maten inte håller måttet 😦 men skoj att kollegan var nöjd 🙂
    Ha nu en riktigt härlig helg vännen och pricken över i kanske får bli en dejt på söndag 😉
    Kramar!

    • Lilla Norpan skriver:

      Åh vad trevligt! Det hade jag ju gärna gjort ju 🙂 Var det på lördagen du tänkt? Blir det ingen dejt på söndag hade det kanske funkat annars. Visst går helgerna annars för snabbt! En dag extra hade inte varit fel 🙂 Ha den bästa helgen! kramar!

  2. flickanochstaden skriver:

    Det ser jättefint ut på bilderna! 🙂 Och det var ju en ashärlig kväll igår 🙂 Nästan ljummet i luften 🙂 Vilken lyckoprick ni gjorde med vädret!

    Alltså när ska vi hinna prata då? Jag vill ju veta om den här dejten, hihi 😉

    Puss o kraam

    • Lilla Norpan skriver:

      Ja vilken tur med kvällen 🙂 Men du ring mig nån kväll när du är på hemmaplan o inte jobbar 🙂 är ju mestadels hemma i veckorna ändå 🙂 ha en skön helg! Puss

  3. Vilka härliga bilder vännen 🙂
    Jag vill också höra om dejten 😉
    KRAAM

Kommentera

