Dejting… och no pain, no game…?

Igår blev det en tur till kiropraktorn igen och han testade även att försöka mjuka upp musklerna på nedre sidorna av ryggen (svårt att förklara) genom att dra och trycka allt han hade, men fy i helsike vad ont det gjorde särskilt på den ena sidan där allt det värsta sitter. Nerverna sitter mer utanpå än innanför. Ögonen hade tom. tårats märkte jag efteråt då mascaran låg snyggt nedanför ögonen när jag kom ut och såg mig i spegeln. Tur jag tittade till i den först 🙂 Det känns som jag har värsta stora blåmärket på den sidan idag. Men han ville se om det i sin tur kan göra att bäckenet inte drar sig tillbaka lika lätt. Så det var ju för en bra sak…  Nu var det sista gången jag gick dit på ett tag i alla fall. Ska försöka själv genom att stretcha och träna på. Så får vi se vart det hamnar…

Efteråt kom dejten P över till mig. Han är lite rolig. Hade sagt att han kunde komma vid 17.45 istället för 17.30 så jag skulle hinna hem ordentligt. Så han skrev sen vid 17.20: ”Kan jag åka nu?” Skrev tillbaka: ”Du kan åka om 5 minuter.” ”Okej :)” fick jag tillbaka. Ordning på den killen! Vi käkade lite och kollade på film innan han var tvungen att åka till jobbet vid 22. Men han hörde av sig direkt när han kom till jobbet så blev en del messande. Ska ses ikväll med 🙂

Ha den bästa helgen! ♥

Det här inlägget postades i Hälsa, Killar/Män, Livet på landet och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Dejting… och no pain, no game…?

  1. oskrivnablad skriver:

    Men å vad skoj med dejten 🙂 Blir glad i hela kroppen för din skull. Vill höra ALLT när vi ses på tåget 😉
    Hoppas smärtan i ryggen snart går över. Skönt också att du kan jobba hemma idag. Jag ska snart åka till jobbet i skitvädret.

    Kram kram

    • Lilla Norpan skriver:

      Ja! 🙂 So far so good 🙂 Jodå du ska få höra allt, jag lovar 😉

      Ja, nån gång ska det nog släppa i ryggen å 🙂 Hoppas på att träningen ska stärka den ytterligare så det blir mindre risk för att det drar sig tillbaka hela tiden.

      Usch, din stackare! Det här är verkligen inneväder! Kramisar!

  2. halvbonden skriver:

    Ja det var en hänsynsfull kille som ringde och frågade om han kunde åka 🙂

  3. 'theboydoesnothing' skriver:

    Tänk på nedan inlägg hahahahaha

  4. RackarTuss skriver:

    Hej, tack för att du tittade in till mig så att jag hittar till dig!

    Låter so far som en bra kille 🙂

    Önskar dig ett trevligt fredagsmys 😀

    • Lilla Norpan skriver:

      Tack själv 🙂 Ja, jag hoppas på det. So far so good iaf 🙂 Tack så mycket och önskar dig detsamma! MIsstänker att det inte blir något Let´s dance för mig…. 😉

  5. Men så kul att höra 🙂 Respekt för ens tid är viktigt. Att visa att man bryr sig på alla plan 🙂 VI har nog samm problem med ryggen du och jag så jag vet hur ont du har 😦 Krya på dig! Fick själv ont igen av bowlingen med jobbet 😦
    KRAAM

    • Lilla Norpan skriver:

      Visst är det 🙂 Omtänksamhet är riktigt viktigt! Utan det kommer man inte långt. Ja, det kanske vi har… Men vad trist att du fick ondare av bowlingen. Men det är ju tungt det där med att kasta iväg kloten så inte konstigt att ryggen påverkas såklart. Krya på dig! KRAAAAM!

  6. stoffisen skriver:

    En bra dejt den där killen 😉 Det hör ju jag!
    Snart är det en vecka kvar tills vi ses!!! Yiiiiipiii!

    kram!

  7. Fasen, hoppas du blir bra i ryggen nu snart! Så skumt att det inte sitter där men det är där det gör ont… Kroppen är ”lustig”.

    Jag fick ju ingen vidare rapport om dejten i fredags så jag antar att det gick bra, haha 😉

    Puss!

    • Lilla Norpan skriver:

      Ja, jag hoppas också att ryggen ska hålla sig i skinnet nu när jag kommit igång så bra med träningen igen. Och hoppas på att den istället ska hjälpa ryggen på traven att bli bra.

      Tycker du inte att du fick nån bra uppdatering haha. Men nu kan du läsa i nya inlägget i alla fall. Puss!

Kommentera

