Valborg…

På mina lediga dagar hade jag tänkt att jag skulle hinna rensa i trädgården, men än så länge har det inte hunnits med… Få se om jag idag efter frukost ändå ska hinna ta fram mina utemöbler och fixa lite innan det blir lunch med familjen. Sen blir det cirkus med brorsonen på eftermiddagen.

Igår blev det en shoppingtur med svägerskan. Jag inhandlade ett par till löpardojor som får bli walkingskor och en mössa för 30 spänn (för nästa vintersäsong). Sen hann jag med en löprunda på 4 km i spåret innan det var dags att åka iväg till M för grillning och majbrasa tillsammans med familjen N.

På vägen hem ville dejten P att jag skulle svänga förbi honom en sväng, innan det var tänkt att han skulle skjutsa hem några kompisar till grannstan.

Tänk vad helgen har gått snabbt! Tycker det nyss var fredag!! Imorgon är det redan dags för jobb.

20120501-093540.jpg

Det här inlägget postades i Dejt, Festligheter, Killar/Män, Livet på landet, Vänner och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Valborg…

  1. flickanochstaden skriver:

    Man hinner sällan det man tror att man ska hinna när man är ledig. Fast ibland är det väl ändå roligare att shoppa, grilla, gå på cirkus och dejta än att rensa ogräs? 😉 Hoppas dagen idag ock kvällen varit kalas!

    Puss

    • Lilla Norpan skriver:

      Jo, visst är det så. Och du har helt rätt. Tyvärr blev det ingen dejt nu på kvällen också, för han fick åka in på jobb. Få om det vill sig imorgon istället eller ej…. Hoppas du haft en bra helg efter lördagen! Puss!

  2. stoffisen skriver:

    Det låter som en underbar valborg. Själv firade jag min tillsammans med en hund 😀
    Men, det var så trevligt så jag klagar inte 😉
    Pöss till fina du!

    • Lilla Norpan skriver:

      Jo, det var en bra valborg! Alltid trevligt att se en brasa för traditions skull och grilla är ju aldrig fel 🙂 Men det låter ju som du hade en rätt mysig valborg du å 🙂 Hemmamys med sånt fin sällskap är ju aldrig fel 😉 Pöss!

  3. Min valborg blev själv i soffan haha. Men men, det är inte så fel det heller alltid =) KRAM

Kommentera

