Livet på landet…

Trevlig liten AW i hemmets vrå blev det med svägerskan i onsdags kväll. Jag gjorde egentillverkad hamburgare åt oss och vi slog till och med till på en drink. Skulle varit lite lime och krossad is också bara… Nästa gång!

Igår blev det fullt upp. P har hört av sig några gånger en vecka efter att vårt dejtande avslutades. Igår ville han att jag skulle komma till honom en sväng så det gjorde jag. Men får se vad som blir, OM det blir nåt mer. Som sagt det är inte lätt!!! Sen var jag ut och löptränade igen i spåret med svägerskan, hem och duschade och sen hem till kompis C. Där blev jag bjuden på tacos och så kollade vi på ishockeyn som ju inte slutade så bra.

Idag måste jag ringa bilverkstan. Helt plötsligt igår märkte jag att inga av mina halvljus fungerade! Trafikfarligt ute på landet när jag skulle köra hem igår. Kunde ju inte ha helljus hela tiden.

Nedan kommer bild på egengjorda hamburgaren, keliga och fina kissen hemma hos kompisen C och min fina Spireahäck som har slagit ut.

20120518-084854.jpg

20120518-084922.jpg

20120518-084938.jpg

Detta inlägg publicerades i Dejt, Känslor, Killar/Män, Livet på landet, Mat, På TV, Träning, Vänner och märktes , , , , , , . Bokmärk permalänken.

18 kommentarer till Livet på landet…

  1. Åsa skriver:

    Men mums 🙂 va god den såg ut 🙂 å gosig tisse å vacker buske…
    Önskar dig en fin fredag nu ❤
    Kramar Åsa

  2. Blir intressant att höra hur det går med P sen =)
    KRAM och trevlig helg.

  3. RackarTuss skriver:

    Tittar in för att önska dig en härlig fredag!

  4. flickanochstaden skriver:

    Den där hamburgaren såg ju inte fel ut nånstans! 😉 Såna där buskar hade vi när jag växte upp. Dom är HELT underbara!!! Luktar fantastiskt och är så fina. Men nu har mamma och pappa av nån anledning klippt ned dom 😦

    Puss och kram!

    ps. Dags att boka in att ses nåt snart!

    • Lilla Norpan skriver:

      Tack 🙂 Den blev faktiskt lyckad 🙂 Egentligen gillar jag hemgjorda bättre än köpta. Nej, jag älskar också Spireahäcken! Synd bara att de inte blommar längre än de gör. Men bladen är ju ändå rätt fina så de gör sig även när de inte blommar 🙂

      Jaaaaa, jag vill ses! Hur ser första helgen i juni ut? Fredag eller lördag? Puss o kram!

      • flickanochstaden skriver:

        Ja, dom är helt klart godare även om det är OK med köpta 🙂

        Första helgen i juni jobbar jag… Ska ev byta bort den då en kompis kanske ska ha fest i sin stuga då men det är väldigt oklart jag har ingen aning om det GÅR att byta den ens… Helgen efter den är jag också upptagen :S Åh, varför är det så SVÅRT?!??!!

      • Lilla Norpan skriver:

        Oturligt då! Och tredje helgen i juni jobbar du eller? Kanske får ta det på semestern då…? Jag börjar min semester veckan efter midsommar eller veckan efter det.

  5. oskrivnablad skriver:

    Mumsigt det såg ut då och AW på hemmaplan är ju ingen dum idé 🙂
    Katter är verkligen hur gosiga som helst och den där var jättesöt. Hoppas du har fått bilen lagad och att du får en skön helg. Hoppas det känns ok med P så att det inte startar en massa extra tankar. Kram kram på dig vännen.

    • Lilla Norpan skriver:

      Nej AW på hemmaplan kan också vara mysigt ibland 🙂 Ja det är verkligen mysigt med kissar! Jodå, bilen är fixad även om det inte var säkringen utan två trasiga lysen istället (det kunde jag väl aldrig tro). Som tur var behövde jag bara betala för lysena.

      Det kändes bra att ses, men det beror ju lite på hur det kommer att gå nu…. Tankar finns det hela tiden. O inte lätt just nu när vi är i det här läget. Kram kram och hoppas du får en skön helg å! Vore skoj att träffa dig å snart! Eller sammanstråla nåt tillsammans med Flickan.

    • Lilla Norpan skriver:

      Låter bra det OB! 🙂

  6. flickanochstaden skriver:

    Jag har några veckor semester fr om midsommar så vi kan ta det veckan efter kanske? 🙂

  7. stoffisen skriver:

    DEN hamburgaren tycker jag var helt underbar! Oj vad den hade passat min mage bra 😉
    Kraam

Lämna en kommentar