Bryggmys…

20120525-083227.jpg

Så här hade jag kunnat legat hela dagen igår…på en brygga i Bollnäs! Eller ja, vilken brygga som helst egentligen 🙂 Nu hade vi ju ett möte inbokat på eftermiddagen, men en stund fick jag ligga på bryggan i alla fall! Underbart!

Det har varit skönt att komma iväg lite från kontoret den här veckan. Omväxling förnöjer som man brukar säga. Vilken väder vi har fått!

Imorgon blir det grillkväll hos mig 🙂 Hoppas vädret håller i sig!
Jag har till viss del tagit tag i det som stör min sömn, men fått ordning på det hela har jag inte. Eftersom det rör en annan person (egentligen två, gammalt och nytt) kan jag bara påverka till viss del. Jag måste rida ut ”stormen” lite också känner jag när det gäller den ene för min egen skull, särskilt då personen inte vill avsluta med mig. Önskar såklart helst att det bara föll på plats. Men så enkelt ska det väl inte vara…

Det här inlägget postades i Arbete, Känslor och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Bryggmys…

  1. RackarTuss skriver:

    Bra att det i alla fall rör sig åt rätt håll 🙂
    Önskar dig världens bästa grillning 😀

  2. oskrivnablad skriver:

    Vädret håller i sig så ni lär få en superhärlig grillafton 🙂

    Det är nog bra att göra upp med det förflutna innan det nya får plats helt och hållet, men det är inte alltid så lätt.. allra helst om det beror på någon annan.
    Hoppas du kan nysta upp trasslet. Kramar från mig.

    • Lilla Norpan skriver:

      Ja, det verkar som det ska bli bra väder även till kvällen 🙂

      Jo, visst är det så. Dock trodde jag att det förflutna var klart så gott det gick… Så småningom ska det nog bli bra på ett eller annat sätt hoppas jag. Tack! 🙂 Kramar

  3. Sandra skriver:

    Åh vilken härlig bild! Skönt att du fick njuta en liten stund! Man behöver verkligen de där små stunderna!
    Ta hand om dig tjejen och hoppas grillkvällen blir mysig! Många kramar
    PS. Siri hälsar och tackar för dina goa kommentarer 🙂

  4. Vädret har verkligen varit underbart nu 😀 Hoppas att ni får det på grillkvällen också!

    Och vad gäller det andra, följ magkänslan! Det ordnar sig.

    Puss ❤

  5. stoffisen skriver:

    Magkänslan har sällan fel! Kör på det!
    Bilden är helt underbar! Lycka så in i Norden 🙂
    kraaam

  6. Åsa skriver:

    Åh ser helt underbart ut 🙂
    Det kommer falla på plats..önska dig det av universum så kommer det ❤
    Kramar Åsa

Kommentera

