Firande…

Min dag började med städning och utrensning av kläder i en garderob. Det bara blev så när jag insåg att jag inte hittade ett linne jag letade efter. Men nu är det gjort.

Sen blev det nästan 5 km löpning i spåret efter det och lite styrka. På eftermiddagen var det firande av födelsedagsbarn som stod på tur. 5 var vi med födelsedagsbarnet. Jag hämtade upp henne och lämnade maten för kvällen och åkte sedan ner på stan. Discobowling blev det! Inte den bästa dagen för det då jag har så ont uppe vid ryggen/axeln mot nacken. Precis på den sidan som man kastar och det gick därefter också. Slog 2 strikar, men fick erkänna mig besegrad idag. Det var definitivt inte min dag idag 🙂 Och jag som är en sån tävlingsmänniska!!

På kvällen blev det grillat och kladdkaka till efterrätt och en massa prat och snack. Tror födelsedagsbarnet var nöjd 🙂 En mycket trevlig kväll blev det 🙂

20120610-005623.jpg

20120610-005641.jpg

20120610-005929.jpg

20120610-005952.jpg

Det här inlägget postades i Festligheter, Livet på landet, Mat, Träning, Vänner och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Firande…

  1. Mats skriver:

    Sprickor i fönsterrutor på Strike, gutturala läten och kastade klot…Vad hände egentligen?? Så många frågor, så få svar…

  2. oskrivnablad skriver:

    Klart hon var nöjd med det firandet 🙂 en kväll med fina vänner är väl det bästa. Haha ja jag kan tänka mig att det lilla tävlingsmonstret morrade inom dig 😉
    Du är hur som helst hur duktig som helst med dina löparrundor. Du är grym!!
    Ha en fin söndag nu. Kram

    • Lilla Norpan skriver:

      Ja, det är det verkligen 🙂 Ja, lite morrande var det inom mig, alla gånger!

      Tack vännen! 🙂 Skulle vilja ut idag också, känner mig lite rastlös, men ska försöka hejda mig. Redan tränat 4 gånger den här veckan och det får inte gå till överdrift. Men man blir lite beroende 🙂

      Ha en fin söndag du med! Kram kram!

  3. Åsa skriver:

    Åh vilken härlig kväll 🙂 Hoppas det onda släpper så du kan ta revanch 🙂
    Kramar på Dig!

  4. Mats skriver:

    Tack för en jättetrevlig dag/afton, Jennie och övriga Gänget! kram /Mats

Kommentera

