Kräftpremiär…

Vilken toppenhelg jag har haft 🙂 Lördagen blev ju som sagt lyckad som ni kunde läsa i ett inlägg nedan. Söndagen som först startade med ovisshet och lite oro, blev otroligt mysig och trevlig på alla sätt 🙂

Jag har alltså börjat dejta en ny kille. Dejten P som jag träffade tidigare är avslutad sen ett tag tillbaka nu och vi hörs inte längre. Eftersom det är så nytt med D så vill jag inte skriva så mycket om det hela just nu. Men som sagt 3:e dejten igår kunde inte ha blivit bättre och det kan jag iaf berätta vad vi gjorde 🙂

Vi åkte ut till en av våra fina Mälaröar och fiskade på eftermiddagen. Jag har ju, tro det eller ej, ett alldeles eget kastspö. Mina drag har tyvärr mitt ex behållit, så fick låna av D. Och tyvärr gav min rulle upp så det inte gick att fiska särskilt länge, men lånade D:s lite istället 🙂 Vi fick lite regn på oss ett kort tag, men vi var förberedda med regnkläder och mestadels var det fint väder.

Strax efter 19 åkte vi hem till D och tinade hans egenfiskade kräftor från Vättern och jag bakade en rabarber- och hallonpaj med egengjord vaniljsås (han tar inte den enkla vägen med färdig vaniljsås när han handlar inte ;)). Sen middag blev det med kräftor, räkor, sallad, rostat bröd och öl (!!!). Såååå gott!!! 🙂 Och han hade lagt upp så fint så! Ölen var en specialare från Belgien. Jag gillade den 🙂 Pajen intogs mitt i natten, eftersom vi var så mätta, men vi var ju tvungna att åtminstone ta en bit 🙂 En riktig myspyssöndag mao!

20120611-104900.jpg

20120611-105107.jpg

20120611-105123.jpg

Det här inlägget postades i Dejt, Killar/Män, Livet på landet, Mat och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Kräftpremiär…

  1. oskrivnablad skriver:

    En perfekt avslutning på helgen om jag får säga vad jag tycker 😉 Nu ser jag fram emot torsdagen ännu mer 😀
    Kramar.

  2. wordsbymia skriver:

    Åh vad roligt att höra. Jag är nyfiken på vem denna kille är 😉 Nyfiken på fortsättningen =) Kram

  3. stoffisen skriver:

    Vem tusan är D? Nu blev jag nyfiken igen. x 2 via din blogg denna vecka 🙂 Hihi
    Kraam

  4. Mats skriver:

    Skoj att du har haft det bra! För övrigt var mitt förra inlägg menat ”om” den Kille du dejtat ett längre tag.

    kram /M

    • Lilla Norpan skriver:

      Aha på så sätt 🙂 Det fattade jag inte riktigt. Fd. dejten hörde för övrigt av sig till mig idag, men honom ser jag som avslutad. En kille som inte riktigt vet vad han vill och håller på och velar fram och tillbaka klarar jag mig utan. Man ska må bra av att träffa någon och det gjorde jag inte till slut. Kram!

  5. Lotta skriver:

    Vad glad jag blir när jag läser detta 🙂 Dags för ny lunch snart tror jag 😉

Kommentera

