Underbara sommar…

Igår kväll var jag ute och sprang på kvällen vid 21.15. Så skön luft, tyst, dofter från träd och blommor i trädgårdarna och fåglarna som kvittrade. Helt underbart! Då kändes det som riktig sommar 🙂 En sån kväll är det härligt att sätta sig på uteplatsen och bara dofta och lyssna på alla ljud med ett glas vin eller cider. Ett ljud jag särskilt gillar är svalorna. Då får jag utomlandskänsla av någon anledning…

Tråkigt bara att den fina idyllen på slutet blev förstörd av en mopedist på en GT som testade hur snabbt den gick genom att köra förbi mig i full speed 2 ggr i säkert 60 km i timmen inne i området. Tur han inte körde på någon!!!

Igår kväll handlade jag också allt som ska vara till grillfesten med kollegorna hos mig imorgon 🙂 Det ska bli så kul! 9 stycken blir vi.

20120614-054023.jpg

Dvärgsyrénen jag satte förra året 🙂

20120614-054041.jpg

Min vita rosenbuske från stugan som blommar för första gången 🙂

Det här inlägget postades i Livet på landet, Sommar, Träning och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Underbara sommar…

  1. RackarTuss skriver:

    Mmm…. gillar ordet sommar!
    ¸.•°`♥✿⊱╮

  2. Bubbel skriver:

    Men åååååh vad jag önskar att jag vore som du ”igår var jag ute och sprang vid 21-tiden”…..själv satt jag och tog ett glas vin med en kompis….*skäms*

Kommentera

