Dags att fara hemåt…

3:e dagen jag vaknar med ont i halsen när jag sväljer o lite ont ut mot örat. Så ingen löpning på två dagar har det blivit 😦 Bara en ynka promenad för att hämta bilen som stod kvar hos C efter midsommarfesten. Ja och så från festen och ner till stugan förstås. Trist!

Igår kväll blev det pizza på kvällen! Härifrån får man dock åka lite längre för att få sin pizza. Det handlar om nån mil iaf. Men det var det värt, även om det inte var den godaste pizzan jag ätit direkt. Sen blev det två filmer, varav jag redan sett den ena. ”Under Toscanas sol” och ”Too young to die”. Den första är ju så bra och Italien… Finns det något vackrare? Älskar verkligen Italien! Den andra med Brad Pitt och Juliette Lewis är mest tragisk. Ingen wow-film men bra skådespelarinsatser.

Idag har jag vaknat med regnet strilande utanför fönstret ett tag. Ligger och läser ett slag innan frukost. Idag är det dags att åka hemåt igen. Jobbdags imörrn! Ha en skön söndag!

20120624-102512.jpg

Det här inlägget postades i Film, Livet på landet, Sommar och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Dags att fara hemåt…

  1. oskrivnablad skriver:

    aj aj aj med halsen 😦 Hoppas det inte blir värre… låter nämligen som det startade för mig när det var halsfluss 😦
    Här har det också regnat lite till och från idag, men nu har jag precis vaknat efter en tupplur ute i solen 🙂 Ha en bra jobbardag i morgon. Sista veckan nu va? Kram kram

    • Lilla Norpan skriver:

      Hoppas inte!!!! Inte tid att vara sjuk nu ju. I stugan regnade det också till och från hela tiden och på hemmplan verkar det som också, då jag nyss kom hem i regn. Härligt att sova en stund i solen. Tror det blir en film här hemma eller så… Trött som attans! Japp, sista veckan och sista veckan med G innan han slutar. Så är lite blandade känslor får jag lov att säga. Kramar

    • Lilla Norpan skriver:

      Jo, absolut, det tror jag också att vi kommer. Men som sagt det kommer aldrig bli detsamma på jobbet igen tyvärr. Han är en kollega som verkligen livar upp stämningen på jobbet och märks som du vet. Men vem vet. Så småningom kanske det dyker upp nåt nytt spännande i Västerås också så en annan byter å… Kram kram

  2. stoffisen skriver:

    Krya på dig.
    Kroppen kanske är i behov av vila varav sen säger ifrån..
    Kram

  3. RackarTuss skriver:

    God morgon från ett REGNIGT place…..
    Aj då – krya på dig, trist när man kommit igång med träning å allt….

  4. Åsa skriver:

    Låter mysigt iallafall 🙂
    Kramar på dig!

Kommentera

