<3

Migrän igår och idag på förmiddagen så blev lite tid hemma i sängen med en hel del sömn, tankar och funderingar. Men jag behövde det nog också! När jag var på väg till jobbet strax innan lunch ringde jag G och frågade om han ville äta lunch med mig och det ville han. Behövde få tänka lite på annat kände jag 🙂 Det är ju också bara 4 dagar kvar innan han slutar nu 😦

Eftermiddagen blev det till att rodda i ett ärende och sen istället jobba till 18.30 på kvällen. Men på eftermiddagen hade min goa kollega och vän (hon som jag satt och grinade hos i måndags),lagt ett paket på mitt skrivbord. Och det fick mig varm i hjärtat! Så gulligt och omtänksamt! 2 andra kollegor skickade också sms och frågade hur det var med mig och att de saknade mig när jag var hemma. Tänk vilka fina kollegor jag är bortskämd med! 🙂

Och fina bloggvänner har jag! Era gulliga kommentarer värmer!

Tog en löprunda ikväll för att rensa tankarna lite. Det var skönt!

20120628-231912.jpg

Det här inlägget postades i Arbete, Känslor, Livet på landet, Träning, Vänner och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till <3

  1. Mats skriver:

    Omtänksamhet studsar…!

    Själv har jag gymmat tre dagar i rad efter att ha legat i slacker-träda i nio månader nu. Kan inte höja armarna över axlarna för tillfället… 🙂

    kramen / Mr. Muscle

  2. Åsa skriver:

    Åååh skönt att det kanske känns bättre nu då?
    Fina vänner man har!
    Kram på dig!

  3. Bubbel skriver:

    Det är härligt med vänner! Vad skönt att värsta svackan verkar ha passerat, kram

    • Lilla Norpan skriver:

      Det är precis samma läge fortfarande tyvärr, men då jag inte kan göra nåt just nu iaf, så försöker jag hitta på saker för att inte bli grubblandes. Kram!

Kommentera

