Norpan cruisar i en Cadillac…

Igår var min första semesterdag, men jag känner inte det där lyckoruset av att ha semester tyvärr. Och så är det väl när man inte är sitt vanliga glada jag.

Igår gjorde jag ändå något skoj som jag kommer att minnas för alltid. Jag är väl ingen direkt Power meet-fantast och särskilt inte raggarbilar även om jag visst kan tycka de är fina och välvårdade. Sportbilarna är mer min melodi det. Men igår fick jag chansen att cruisa runt på Power meet i en grön Cadillac cab och gud så kul det var!!! Lite konstig känsla dock med alla människor som tittade på en och en del vinkade när vi tjejer susade förbi. Jag var alldeles uppspelt efteråt! Nedan kan ni se bilder.

Efteråt var jag iväg med D och fiskade och sen tittade vi lite på bilarna från Power meet vid köpcentrat i närheten där jag bor innan vi åkte hem och grillade hos mig. Men det är inte lätt och jag är inte lyckligare för det. Mycket har hänt och det blir liksom aldrig detsamma.

20120706-173026.jpg

20120706-173043.jpg

20120706-173404.jpg

20120706-173430.jpg

20120706-173517.jpg

20120706-173545.jpg

Det här inlägget postades i Bilar, Känslor, Killar/Män, Livet på landet, Tankar, Vänner och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Norpan cruisar i en Cadillac…

  1. oskrivnablad skriver:

    Power Meet ja… syster med familj är här. Eller snarare just där i Västerås för idag har jag inte sett röken av dem sen klockan sju i morse. Phu! Men visst kan det va kul att titta på bilarna och allt folk 🙂 Tråkigt att det inte är enkelt med D, anar att även det gör din semesterkänsla lite grumlig 😦 Hoppas det ordnar till sig.
    Kram på dig! ❤

    • Lilla Norpan skriver:

      Ja visst är det kul med Power meet ändå och folkfesten i sig. Jag har nog ändå fått min dos för i år känner jag.

      Tveksam till om det kommer att ordna sig som jag känner just nu… Kram o ses på måndag! ❤ Trevligt! 🙂

  2. Gissan skriver:

    Men skit åxå… Är det trubbel med dejten..? *dislike…
    Hoppas allt ordnar upp sig…
    Kraaaaaammmm

    • Lilla Norpan skriver:

      Jodå tack! Jag får verkligen min beskärda del av dejtinglivet. Och tycker man om någon så är det inte så enkelt val alltid heller hur man ska göra, fast man kan tycka det. Tack Gissan ♥ Krraaaaaaaam tillbaka!

  3. stoffisen skriver:

    Vad fin du är på bilderna. Tänker på dig!
    Kram

  4. Sandra skriver:

    Åh det ser mysigt ut och visst blir det skillnad när man själv får åka 🙂

    Lova att ta hand om dig nu och gör bara sånt som får dig att må bra. Förutom att diska då å då 🙂

    Många kramar från mig och Siri

    • Lilla Norpan skriver:

      Ja, det var det verkligen! Det skulle jag gladeligen göra om! 🙂

      Tack gumman! Ja, diska lär man ju göra även fast det är såååå tråkigt! Många kramar tillbaka till er! ♥

  5. Mikaela skriver:

    Hoppas du hade kul på power 🙂
    Önskar jag också hade vart där, men fick stå över pga ekonomin 😦
    Måste nu även läsa ikapp din blogg, då jag har vart totalt värdelös på att läsa.
    Har även gett mig en nystart i skrivandet.
    Kram

  6. Åsa skriver:

    Söta Norpis 🙂 jag önskar jag visste vad som tyngde dig…kan du inte maila privat, om du vill? Jag brukar vara en god lyssnare, men massor av erfarenhet i bagaget i men 40 åriga liv 😀
    Kramar Åsa

Kommentera

