Läggdags…

Det gick bra igår i spåret, trots att jag fick ta i lite extra när jag sprang med en näst intill gasell! Men kände av astman trots att jag hade tagit medicin innan. Med efter dagarna med halsont och säkert nedsatt immunförsvar var jag väl inte helt på topp. Men det blev tom. spurt på slutet och en bra sluttid. Efter satt vi och snackade en halvtimme bland myggen innan vi åkte hemåt igen. Han är trevlig mitt löparsällskap…och snygg 😉

Idag blev det en tur och titta på djur på ett annat ställe med svägerskan och barnen. Mysigt i det soliga men blåsiga vädret. På vägen hem blev det en sväng in på Plantagen. Fast jag inte skulle ha något så kom jag ut med en Lavendel! De är ju så fina!

På kvällen blev det en löprunda på 6.37 km och tidsrekord 🙂 Strax över 37 min och en medeltid på 5.55 min/km. Skönt var det! Sen kom svägerskan över lite senare på kvällen och drack lite cider/vin 🙂 Trevligt! 🙂 Dags för sängen! Gäsp!

20120717-024102.jpg
Nysprungen 🙂

Det här inlägget postades i Djur, Familj, Killar/Män, Vänner. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Läggdags…

  1. Åsa skriver:

    Åhh va kul! Roligt med någon som utmanar!
    Ha en jättefin dag nu 🙂 kramar Åsa

  2. Åsa skriver:

    Å fiin bild på dig, fick jag inte me innan jag tryckte på enter 🙂
    Kram igen!

  3. Lilla Norpan skriver:

    Ja du det kan man verkligen säga! 🙂 Man pressar sig ju lite extra för att hänga på. Man vill ju visa att man kan själv också 😉

    Å tack fina du 🙂 Kramar och ha en jättefin dag du med!

  4. Bubbel skriver:

    Åh vad du ser brun, pigg o fräsch ut! Kul att det går så bra med löpningen men passa astman, kram kram

    • Lilla Norpan skriver:

      Tack snälla Bubbel ♥ Ja, det är kul när man känner att kondisen börjar bli på topp 🙂 Men ska passa astman. Tar förebyggande medicin och lite extra innan jag springer. Annars funkar det inte så här i allergitider. Kram kram!

  5. Sandra skriver:

    Fy va duktig du är!!! Får sno lite motivation från dig 🙂
    Hoppas nattsömnen var skön och ha en mysig dag!! Kramar

Kommentera

