Örebroshopping…

Det blev förutom en tur till Lindesberg, en tur till Örebro och köpcentret Marieberg igår. Måste ändå säga att jag gillar vårt nya stora köpcenter i hemstan mycket bättre! Det blev i alla fall 2 t-shirttoppar och ett linne. Men funderar på att lämna tillbaka den svarta som jag inte är helt nöjd med. Jag var hemma igen strax innan 22.00.

Tyckte nästan jag mötte nya bekantskapen i bil när jag närmade mig hemma så skickade ett sms och frågade. Men han låg i sängen på ett hotell då han är iväg på jobb nu, vilket jag visste. Men tänkte att han kanske åkt senare. Stackarn hade blivit smittad förmodligen av mig, då han nu också var jättevissen i halsen. Han hade försökt att kurera sig med citron och varmt. Själv är jag nu tjock i halsen och har känning mot örat. Så typiskt!

Nu ska jag ta och äta lite och se vad jag ska ta mig för idag. Någon löpning lär det ju inte bli iaf 😦 Till kvällen ska jag nog träffa en kompis. Ha en skön torsdag!

20120719-113134.jpg

Det här inlägget postades i Shopping och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Örebroshopping…

  1. oskrivnablad skriver:

    Springa och hångla så där 😉 ja då blir det halsont, hihi
    Hoppas du haft en skön torsdag och att det halsonda snabbt försvinner. Jag och sambon tog en löprunda i morse och i morgonbitti hakar granntjejen på igen. 🙂
    Kram på dig.

    • Lilla Norpan skriver:

      Haha! Ja det är farligt med löpning 😉

      Duktigt jobbat! Du får springa för mig å så länge! Ska iaf ta en promenad imorgon så jag iaf får röra på mig. Kramar!

  2. Åsa skriver:

    Härligt, å shoppa lite 🙂
    Hoppas det släpper snart…:( Kan Jang är toppen när det inte ger sig 🙂
    Kramar Åsa

    • Lilla Norpan skriver:

      Japp, det behöver man emellanåt 🙂 Tack, Kan Jang kan jag tyvärr inte ta för det är apelsin i som jag inte tål. Men kör på med tranbärsjuice för att få i mig lite c-vitaminer och Rinexin som är slemhinneavsvällande, det verkar hjälpa, även om jag nu blivit snuvig också. Kramar!

  3. Bubbel skriver:

    Ha ha, ni kanske har drabbats av ”pussjukan”?;) Nä, skämt åt sido – krya på er båda två! Kram

    • Lilla Norpan skriver:

      Hahaha du är rolig du 😉 Jag har blivit snuvig och han mådde tydligen inte alls bra på sitt jobb med halsen. Bacillen verkar ha slagit sig lite olika på oss. Tack tack! 🙂 Kram!

  4. Ja, ditt köpcentrum var verkligen bra…eller livsfarligt! 😉 Hoppas att du kryat på halsen snart. Du som varit så duktig med löpningen nu 🙂

    Puss!

Kommentera

