Slöa dagar…

Förkylt och dant är det här! Jag har ändå legat ute i solen två dagar för lite färg måste man ju ändå passa på att få medan regnet gjort ett uppehåll…

Men löpningen har jag fått tagit det lugnt med. Idag tog jag istället en rask promenad tillsammans med en kompis bland blåklint- och havrefälten (min löparrunda). Hon var också hitbjuden på middag av mig. Det blev kräftor för andra gången i sommar. Älskar kräftor! Och i förrgår grillade vi hos henne.

Dags att gå och sussa! Känner mig lite dassig, så det är bäst att få lite sömn. Avslutar med lite bilder från mina aktiviteter…

20120722-005158.jpg

20120722-005216.jpg

20120722-005232.jpg

20120722-005249.jpg

20120722-005336.jpg

20120722-005900.jpg

20120722-005917.jpg

20120722-005946.jpg

20120722-010010.jpg

Det här inlägget postades i Hälsa, Livet på landet, Mat, Sommar, Träning, Vänner och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Slöa dagar…

  1. Gissan skriver:

    Usch, inge kul att vara förkyld på sommaren 😦 Krya på dig nu. Kramisar

  2. Ja, man får passa på så fort solen är framme! 🙂 För den är lite sällsynt i sommar… :S Hoppas förkylningen snart känns bättre. Och vilka fina bilder, ser ju onekligen ut som en härlig sommar trots allt! 😛

    Puss!

    • Lilla Norpan skriver:

      Verkligen! Den där solen kommer och går lite som den vill den här sommaren och idag känns det som höst! Blä! Känns som denna sommaren gått alldeles för snabbt 😦 Tack gumman! Tack tack 🙂 Puss!

  3. Mats skriver:

    Krya på dig, Jensan! Vilka vackra bilder du tar!

    kramen /M

  4. oskrivnablad skriver:

    Krya på dig! Trist att inte känna sig på topp när det är semestertider. Men du gör helt rätt i att lapa i dig sol när den är framme 🙂
    Blåklint får mig att tänka på Gotland. Fina blommor, fina minnen.
    Kramar

    • Lilla Norpan skriver:

      Ja, det är trist! Nu börjar det som tur var bli bättre iaf! 🙂 Ja, solen får man verkligen ta vara på! Hoppas det blir lite sol imorgon igen… Blåklint älskar jag! De är verkligen fina 🙂 Tack fina du! Kramar!

  5. Åsa skriver:

    Meeen åh så nice! Va vackert, och du oxå!
    Kan Jang, sa jag det? 😉 den tog bort allt efter 10 dagar me influensa :). På en natt var jag frisk 🙂
    Kramar på dig!

    • Lilla Norpan skriver:

      Tack snälla du! 🙂 Jo, jag har hört att Kan Jang ska vara bra, men tål man inte apelsin så är det inte så bra… Men nu börjar jag pigga till mig så det ska nog gå bra ändå med lite vitaminer. Tack ändå för tipset! Kramar!

  6. Bubbel skriver:

    Åh vad vackert med fälten med blåklint insprängt, helt ljuvligt! Krya på dig nu, kram

  7. Christel skriver:

    Ser ju ut som att du lyckats få lite solbränna trots bristen på sol! Är avis som tusan. Jag blir bara fräknig. 😦

    • Lilla Norpan skriver:

      Jorå, lite sol fick jag allt på mig 🙂 Hoppas bara det blir lite mer sol så man kan bättra på den ytterligare istället för att den försvinner på en gång… Fräknar är fint tycker jag och du passar bra i det! Brukar också bli lite fräknig, men får även färg, så får lite av varje 🙂 Kram!

  8. stoffisen skriver:

    Krya på dig vännen.
    Du ser pigg och fräsch ut om det kan vara till någon tröst! Kram

Kommentera

