Kräftmys i stugan med bästa bloggtjejerna…

Igår efter en löprunda, drog finaste tjejerna Flickan och staden, Oskrivna blad och jag iväg till min stuga ett dygn. Skönt för mig att komma iväg lite även om det var till stugan där jag precis nyligen varit med ”honom”. Men bra att utsätta sig tänkte jag och med bästa sällskap dessutom.

Det blev mysigt värre och inte så jobbigt som jag trott att det skulle vara. Jag hade tvärtom hellre stannat kvar. Vi åt en massa kräftor, åt paj och grekisk sallad. Vi drack gott, vi pratade och fnittrade en massa, vi bastade (efter mycket kämpande med att få eld) och badade… Ja nästan alla… Vi hade en liten badkruka i sällskapet 😉

Vi avslutade kvällen med efterrätt och ”Mäklarna” innan sovdags. OB var tyvärr tvungen att lämna oss direkt på morgonen medan Flickan och jag stannade kvar ända till kvällen och låg och gassade i solen hela dagen och varvade mellan terassen och nere vid sjön på bryggan.

Tack mina goa tjejer för att ni höll mig sällskap! Och välkomna tillbaka! ❤

20120804-231504.jpg

20120804-232148.jpg

20120804-232444.jpg

20120804-232509.jpg

20120804-232526.jpg

20120804-232543.jpg

Det här inlägget postades i Festligheter, Livet på landet, Mat, På TV, Vänner och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Kräftmys i stugan med bästa bloggtjejerna…

  1. oskrivnablad skriver:

    Tack allra finaste! Kommer gärna tillbaka 🙂 Många roliga timmar blev det och det här med att bada när vattnet knappt är 20 grader… Ja det överlämnar jag åt er. Haha 😀

    Stor kram!

    • Lilla Norpan skriver:

      Tack själv vännen! ♥ Vi får ta en re-run framöver! Det kan ju bli fler fina helger om det passar… Skoj var det och är så glad att ni följde med 🙂 Synd bara att du fick sova så få timmar! Haha, ja det är okej att vara badkruka också 😉 Jag badade ju två gånger, så blev ju en gång för dig å 🙂 Stor kram tillbaka!

  2. Åsa skriver:

    Mysigt!! Låter toppen det där!
    Kramar Åsa

  3. Christel skriver:

    Vad mysigt ni ser ut att ha det!

  4. Gissan skriver:

    Usch ja, verkligheten närmar sig med stormsteg nu… 😦
    Men va mysigt ni haft det 🙂
    Ha en fin dag på jobbet imorrn :))
    Kramisar

    • Lilla Norpan skriver:

      Ja! Jag har inte alls någon lust att jobba imorgon 😦 Men bara att gilla läget! Ska jobba hemifrån en dag ialla fall för att mjukstarta lite…

      Ja det var riktigt mysigt! 🙂
      Önskar dig detsamma imorgon! Kramisar tillbaka! ♥

  5. Bubbel skriver:

    Ahmen ååååååååh vad mysigt ni ser ut att ha haft det!:)

    Var ligger din stuga? Det ser ju magiskt ut! Kram

  6. Sandra skriver:

    En STOR kram till dig!!

    Vilket tjejmys, det gjorde ni helt rätt i. Vad skulle man göra utan vänner?!

    Ta hand om dig nu! Kram

Kommentera

