Stugtripp och skitknä…

Även om jag börjat jobba blev det en liten tripp till stugan igen! Så skönt och avkopplande! Åkte upp måndag kväll, jobbade nere vid sjön där det var bäst täckning på både iPaden och telefonen (otur va? ;)). Imorse åkte jag direkt till jobbet från stugan. 1h 25 min resväg. Men det var det värt! Dessutom fick jag tid att umgås lite med bror och familj och mamma. Det blev bla. en 5:e omgång med kräftor 🙂 Och hörrni, vad gott det är med kokta kronärtskockor att sitta och äta på bladen med lite smör och citronpeppar. Mums!

Idag fick jag mail från bästa G från hans nya arbetsplats! 🙂 En glad överraskning! Och så har jag varit ute och käkat med kollegorna idag.

Knät från hell är inte bättre. Har fått kontakt med en sjukgymnast som ska göra en bedömning (en kompis till mig). Att känna både en kiropraktor och sjukgymnast är ju inte fel 🙂 Troligtvis är det en överansträngning, löparknä med inflammation. Smärtstillande och vila är det som gäller iaf veckan ut. Sen får jag se.

Dags att sussa! Natti natt!

20120808-230041.jpg

20120808-230131.jpg

20120808-230309.jpg

20120808-230330.jpg

20120808-230356.jpg

20120808-230418.jpg

20120808-230450.jpg

20120808-230508.jpg

20120809-112031.jpg

Det här inlägget postades i Arbete, Familj, Hälsa, Livet på landet, Träning och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Stugtripp och skitknä…

  1. Åsa skriver:

    Hörru mysarproffset! Hahha va bra du har det 🙂
    Hoppas knät blir bättre snarast..
    Stor kramis på dig!

  2. Bubbel skriver:

    Ha ha, ja där skulle jag oxå kunna jobba!;)

  3. oskrivnablad skriver:

    Det är ju kanon att kunna ta vara på de fina dagarna så som du gör 🙂
    Riktigt tråkigt med knät, hoppas det räcker med lite vila.
    Desto roligare med ett mail från G 🙂 antar att det fick dig på mycket gott humör. Kram på dig.

    • Lilla Norpan skriver:

      Ja, det var ingen dum idé kände jag! Precis vad jag behövde 🙂
      Mmmm, skittrist med knät! 😦 Ska till sjukgymnast imorgon och få ett utlåtande…
      Mail från G piggar alltid upp 🙂 Fick nytt idag och skrattade högt när jag läste 🙂 Får nog se till att ha nån AW eller nåt snart så man får träffa honom live också.
      Kram kram!

Kommentera

