Middagsmys…

Trött så trött! Slutade lite tidigare idag för att träffa en sjukgymnast. Diagnosen jag fick var löparknä som jag misstänkte. Har fått lite övningar jag ska göra i vila och innan löpning och efter. Sen får vi se hur det går. Ska kunna ut och springa efter en veckas vila men ska börja att springa kortare sträckor först kring 3 km.

Om det inte blir bättre med självhjälp ska vi testa med akupunktur. Grejen är den att jag nu också börjar känna av ryggen igen så få se när jag kan testa ut och springa. Ska vila till söndag i alla fall. Ska till kiropraktorn på fredag nästa vecka. Sen sjukgymnasten igen veckan efter för att också kolla ryggen från ett annat perspektiv.

På fredag nästa vecka ska jag vara ledig på eftermiddagen och åka och hälsa på G i Nora på väg till stugan 🙂 Det ska bli så kul! Vi ska käka lite lunch! Så han skulle försöka se ut nåt bra ställe i veckan.

Ikväll har jag haft svägerskan här på vin och mat. Blev lite blandad plockmat. Till efterrätt blev det en drink som blev lite starkare än jag tänkt! Jösses!!! Den var det drag i kan jag säga! Nu efter ordentligt med vatten är det sovdags. Barnvakt till brorsdottern imorgon. Natti natti!

20120811-003803.jpg

20120811-003819.jpg

20120811-003833.jpg

Det här inlägget postades i Arbete, Familj, Hemmet, Livet på landet, Mat och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Middagsmys…

  1. Åsa skriver:

    Men då..hoppas knä och rygg blir bra snabbt 🙂
    Härligt det såg ut med middagen 🙂
    Kramar Åsa

  2. oskrivnablad skriver:

    Dumma knä och rygg 😦 Tur du har vänner som kan hjälpa dig med diverse råd och behandlingar 🙂 Håller tummarna för snabbt tillfrisknande.

    Mysigt med middagsbesök och på fredag får du en rolig lunch att se fram emot 🙂 Veckan kommer nog gå snabbt.
    Kram kram

    • Lilla Norpan skriver:

      Tackar tackar ♥ Jag hoppas att det ger med sig med lite hjälp! Tänk vad lätt det är att överanstränga sig trots att man varit igång länge!

      Ja, det var jättemysigt! Japp ska bli skoj på fredag 🙂 Alltid skoj att ha något att se fram emot. Kram kram!

  3. Sandra skriver:

    Du får inte fresta med sån där god mat!!! Besåg otroligt gott ut!

    Jag har tröttnat på blogg.se. Sen de gjorde om funkar inget bra 😦 men jag skriver lite när suget blir för stort! Tänk va länge vi följt varandra, det känns ju som vi känner varann 🙂

    Kram på dig fina

    • Lilla Norpan skriver:

      Hihi 🙂

      Aha, på så sätt, men byt blogg för sjutton. Du kan ju ändå skriva när du känner för det bara 🙂 WordPress tycker jag funkar riktigt bra. Blogg.se tröttnade jag också på då det var en massa krångel hela tiden tyvärr.

      Ja, visst känns det som vi känner varandra! 🙂 Det är ju jättelänge nu vi följt varandra. Så kul!
      Kram på dig vännen!

Kommentera

