En insikt rikare…

Just ikväll känns det som en befrielse att jag lagt en person bakom mig helt nu. Det känns bara skönt. Raderad från Facebook och raderad ur mitt liv. En person som inte ens förtjänar att vara kvar som vän. Det kanske låter hårt, men så är det verkligen. Jag fick till slut min anledning att ta bort personen från FB, vilket jag hade svårt att göra till en början. Jag hade nog inte kommit riktigt dit än och jag är nog lite för snäll ibland. Varför gjorde jag det inte tidigare? Nu har jag gått vidare och det känns spännande att se vad framtiden har att erbjuda 😉 Jag vet vad som händer på onsdag i alla fall 🙂

Halsflussen känns lite bättre idag. Äntligen går det att svälja hyfsat utan ren pina 🙂 Antibiotikan verkar vara av rätt sort. 3 tabletter per dag i 10 dagar. Starka rackare skulle jag tro! Läkaren hade rätt att jag skulle må bättre efter helgen. Men den här gången ska jag inte gå iväg för tidigt, utan måna om mig själv och faktiskt vara hemma åtminstone måndag och tisdag. Jag vill inte riskera att få feber och bli sämre igen. Antibiotikasjuk kräver vila så nu ska jag verkligen lyssna på kroppen.

Det här inlägget postades i Hälsa, Livet på landet och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till En insikt rikare…

  1. Åsa skriver:

    Vila är grejen! Just do it!
    Ååh va glad jag blir att höra du har släppt idioten! Man måste få ta det i sin egen takt bara 🙂
    Stor kram på dig!

    • Lilla Norpan skriver:

      Ja, det var väl inte en dag för tidigt!… Idioter har ingen plats i ens liv, tar bara energi. Och den kan man behöva för annat som är roligare och trevligare istället 🙂 Hoppas ni börjar komma iordning i huset! Stor kram tillbaka!

  2. Bubbel skriver:

    Bra gjort, ibland krävs det dessvärre en resning för att man ska kunna få inre ro och kunna gå vidare. Krya på dig vännen! kram

  3. stoffisen skriver:

    Bra att skithögen inte är en del av ditt liv mer!
    Facebook säger mycket, och det är så 2012 att poängtera en ståndpunjt genom att ta bort någon från FB. Heja Norpan!

    • Lilla Norpan skriver:

      Tack för stödet Stoffisen 🙂 Haha, ja det är nog faktiskt lite 2012 och jag tror det tog hårt faktiskt. För personen i fråga ville inte att jag skulle göra det, och om jag gjorde det att jag skulle skicka en ny vänförfrågan så småningom. Men det kommer jag aldrig att göra! Han är borta, så borta! Kram!

Kommentera

