Första och andra…

Halsflussen går åt rätt håll, men känner av en körtel lite idag. Idag blir ändå första jobbdagen sen i fredags! Går ut tufft och jobbar hemifrån 😉 Det innebär att jag ska försöka somna om igen och stiga upp lite senare när jag har chansen 🙂

Onsdagkvällen blev lyckad och trevlig 🙂

Det här inlägget postades i Livet på landet. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Första och andra…

  1. Bubbel skriver:

    Åh vad skönt att det värsta är över! Jo det är ju en av fördelarna med hemma jobb, man behöver inte alltid vara så strikt med tiden 🙂 kram

  2. stoffisen skriver:

    Halsfluss är så jobbigt! Så många som är sjuka nu. Helt galet! Ska du verkligen gå till jobbet om du inte är helt ok?
    Kram

    • Lilla Norpan skriver:

      Tack för omtanken goa du, men från och med imorgon måste jag annars ha läkarintyg. Jag har varit hemma en vecka med jobbahemifrån-dagen idag. Och det blir bara en dag i Etuna sen kommer helgen och ytterligare vila. Så det ska nog gå bra hoppas jag. Äter fortfarande antibiotika också över helgen. Kramis!

  3. Åsa skriver:

    Men ååh, hur skönt va inte det det där då ;-))
    Kramis!

  4. oskrivnablad skriver:

    Gjorde du det som du hade planer på? 😉
    Kram

Kommentera

