Perfekt tajming…

Igår var jag lite för glupsk… Blev sugen på varm choklad på eftermiddagen igår. Dessutom åt jag plommon. Nåt utav det har jag fått en allergisk reaktion av. Rödprickflammig i ansiktet och prickig på kroppen. Varm choklad har jag något svagt minne av att jag reagerat på förut på samma sätt.

I kombination med antibiotikan så är ju kroppen nedsatt också så säkert därför så stark reaktion… Perfekt med dejt idag då 😉 Bara att gilla läget, men kul är det inte! Ska ta en till allergitablett vid fikat och hoppas på att det lägger sig lite till kvällen. I värsta fall även cortisontabletter på eftermiddagen.

20120918-093425.jpg

Det här inlägget postades i Dejt, Hälsa, Mat och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

