Bio o äta ute-kväll…

Ikväll blir det bio och käka ute med mamma, faster och svägerskan 🙂 Ska bli mysigt! Filmen vi skapar är Hope springs med Meryl Streep. Och sen har jag bokat bord på en restaurang alldeles i närheten.

Sen hade jag ju tänkt att jag skulle hinna färga håret när jag kommer hem men få se hur det blir… Behöver också hinna fixa lite hemma för imorgon kväll åker jag till stugan och ska på marknad på lördag. På eftermiddagen ska jag hämta upp G och sen blir det partaj med 4 till kollegor på kvällen 🙂 Ska bli jättekul!

20120927-155254.jpg

Det här inlägget postades i Arbete, Familj, Festligheter, Vänner och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Bio o äta ute-kväll…

  1. Åsa skriver:

    Åh va roligt, va kul det låter! 🙂
    Lika fin som alltid är du!
    Kramar Åsa

  2. Bubbel skriver:

    Låter som du har mest trevliga saker framför dig, hoppas filmen var bra och att helgen blir trevlig! 🙂 kram

  3. oskrivnablad skriver:

    Mysigt med bio och middag 🙂 Sen tror jag att resten av helgen kommer fortsätta i samma härliga tecken 🙂 Ha så skoj vännen. Kramar.

    • Lilla Norpan skriver:

      Ja, det var mysigt! Det var istället för blommor till min faster när hon i våras låg på sjukhus. Tyckte hon behövde piggas upp lite 🙂 O resten av helgen blev minst lika bra! 🙂 Tack gumman! Kramar!

Kommentera

